Sunday 5 May 2019

Timewise 3D Untuk Anti Aging

💖KELEBIHAN SKINCARE TIMEWISE 3D UNTUK ANTI AGING💖

Hi uolls,

Esok dah nak puasakan. Excited pulak rasanya nak sambut puasa bulan ni. Anak2 dah besar diaorg pun akan berpuasa juga. Jadi bila berpuasa ramai2 dan dengan anak2 yang excited berpuasa seronok rasanya. 

Bila anak2 dah puasa, ni bermakna anak2 dah semakin besar. Ni maknanya umur mamanya pun dah meningkat😑😑.  Oh no!!!!!. Pasti tanda2 penuaan tu dah muncul. Of courselah dah muncul sebab dah hujung2 30 an dah.

Tapi bila umur dah meningkat ni. Tak naklah nampak kertu sangatkan. Kalau boleh memang nak hilangkan garis2 halus. Memang tanda2 penuaan tu dah ada. Tapi ia boleh di atasi dengan mengamalkan skin care yang ada anti aging seperti skincare timewise 3D. Barulah nampak muda dari usia. Especially ni nak puasa lepas tu raya. Jumpa ramai rakan2 lama sedara mara, Tak sanggup rasanya bila orang teka tua dari usia. Depressi rasanya.

Kebetulan bulan ni pun set timewise 3d ni ada promo. Memang best sangatlah promonya. Suka bagi free gift. Free giftnye tupun harga rm1++. Memang berbaloi sangat grab bulan ni

timewise 3d


Kenapa di panggil timewise 3D ye. Inilah sebabnya👇👇👇


🌺Defends - mempertahankan kulit dari radikal bebas
🌺Delay - Memperlambatkan tanda-tanda penuaan
🌺Delivers - Menyampaikan kesan se awal 4 minggu. 

timewise 3d

timewise 3d

3 Bahan utama Timewise 3D

🌺Encapsulated resveratol

Encapsulated - kandungan aktif dalam timewise 3d ni dibalut dengan lapisan lipid dan air agar ia menjadi stabil. JAdi ia boleh pecah dan masuk kedalam kita supaya pemakaian lebih efektif.

Resveratrol - merupakan anti oksida yang bagus yang boleh disapu dipermukaan kulit kita. Ia di ekstrak dari buah anggur dan 'japanese knotweed' dimana ia akan berkerjasama dalam kulit kita untukmelawan radikal bebas.

🌺An Age-Defying Peptide

Diperbuat daripada asid amino dan menyokong elastin fibre dan kolagen dalam kulit kita. Elastin adn kolagen ini berfungsi seperti spring dan span dalam kulit kita. ilam jika digunakan setiap hari ia akan semakin mengendur kerana fungsi spring dan span yang ah kian menurun. Begitu juga dengan kulit kita yang semakin lama semakin kurang elastin dan peptide. Peptide yang terdapat dalam timiwise 3D ini akan membantu kulit kita dari kendur

🌺Vitamin B3

Vitamin 2 in 1 sebagai agen pencerahan yang bertindak sebagai antioksida.. Ia membantu melawan kedutan, sekatakan warna kulit dan menghalang jeragat. Vitamin B3 ini juga membantu untuk merawat kulit yang berminyak dan berjerawat.

Formula Timewise 3D

🌺 Untuk kulit kering - Normal to dry
🌺 Untuk kulit berminyak - Combination to oily

Set Timewise 3D

🌺 Cleanser
🌺 Day cream
🌺 Night cream
🌺 eye cream

Kalau uoll nak tau fungsi setiap set tu bolehlah klik dekat link👇👇👇


Mehlah sama2 cantik di pagi raya. Baru ada semangat nak gi jalan raya. Nak jumpa kawan2 pun confident.

Kalau nak free consultation boleh wasap sis. Sis suka nak bantu uoll dapatkan kulit yang lebih sihat

Love💕
Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant





No comments:

Post a Comment