Tuesday 30 October 2018

Anti Aging Skin care

Time Wise 3D Anti Aging Skin Care 

Selamat pagi,

Selalu kalau keluar jalan mesti orang akan tanya umur selalunya salah teka dengan umur sis. Selalu mesti yang teka awal 30 atau hujung2 20 an. Jiwa muda terpancar ke mukalah agaknya. Sis pun kadang-kadang tak percaya umur sis hujung 30 an. Rasanya macam tak matang je lagi.

Kalau nak tau sis bukan jenis yang suka make up tebal. Atau bergaya sangat nak pakai aksesori wanita sebelum keluar. Sis jenis yang simpel je. Dari belajar memang jenis simpel. Dengan bag pack je. Sampai dah ada anak matang sikit tukar pakai handbag. Itupun selalu jenis sling yang senang sikit nak bergerak. Memang jarang sekali nak pakai handbag pegang2 kat tangan letak kat bahu ni. La ni dah memang trend sling. Jadi bak kata orang muda sekarang memang dah IN lah sekarang. Ikut gaya semasa.

Apa yang penting untuk sis ialah kita perlu jaga diri kita yang asalnya. Sis memang jenis tak berapa make up tapi sis akan menjaga rutin penggunaan skin care. Macam umur yang dah nak dekat 4 series ni perlulah cari rangkaian anti aging skin care

Pilihan sis ialah dari Mary kay. Sebab sis akan cari produk yang ada R&D dan terbukti keberkesannanya. Selain tu Mary Kay antara produk kosmetik international yang boleh dipercayai. Tambahan lagi Mary Kay ada keluarkan set terbaru anti aging skin care. Dapat hadiah lagi.


Rejimen anti aging Skin care TERBARU daripada MARY KAY!


🌸Timewise Miracle 3D🌸

Sesuai utk yg malas tepek banyak2 dekat muka sebab skip 1 step. Sebab apa? Sebab Day & Night Cream dia dah combine dgn Moisturiser!

Promo hebat bulan Oktober ni , beli satu set percuma Softener dapat FREE  Pouch Bag comel!

Best Best Best!!!
anti aging skin care

anti aging skin care

anti aging skin care

anti aging skin care


 💖 Timewise Miracle Set 3D 💖


(Full Regimen for Real Result) 

1. TimeWise Age Minimize 3D 4 in 1 Cleanse

👉🏻 Cleanse Bertindak untuk menghilangkan kekotoran pada kulit, menghasilkan kulit yg bersih, membuang sel kulit mati dan mencerahkan kulit.

2. TimeWise Moisture Renewing Softener

👉🏻 Melembut, menghidrat dan membuatkan kulit menyerap semua titisan kebaikan timewise.


3. TimeWise Age Minimize 3D Day Cream SPF30 Broad Spectrum Sunscreen

👉🏻 Memberi perlindungan spectrum luas UVA/UVB pada waktu siang dan kelembapan. Ia juga memulihkan kerosakan kulit secara semulajadi. Mengurangkan garis2 halus.

4. TimeWise Age Minimize 3D Night Cream

👉🏻 Berkesan untuk membantu membina semula kulit pada waktu malam. Memulihkan kerosakan kulit secara semulajadi. Kulit kelihtan lebih muda dengan pengurangan penampakan garis2 halus dan kedutan. Ia juga meningkatkan daya kekuatan kulit.

5. TimeWise Age minimize 3D Eye

👉🏻 Cream Krim mata ni membantu mengurangkan tanda penuaan seperti lingkaran hitam, bengkak, garis halus dan kedutan di kawasan mata. Ia juga mengekalkan kelembapan di kawasan mata selama 12 jam.

Timewise 3D yg baru ni ade kesan mencerahkan kulit berbanding timewise yg sebelum ni 😊

Jom cuba.

www.wasap.my/60182294573 

1 comment: