Saturday 18 May 2019

Kenapa Memilih Produk Mary Kay

💖SEBAB KENAPA SAYA PILIH MARY KAY💖


Hi uolls

Hari ni masuk dah 12 Ramadhan. Hampir separuh bulan sudah kita berpuasa. Mesti masing2 bertambah sibuk dengan persediaan raya, nak balik kampung berbuka bersama keluarga.

Kalau uoll nak beli sesuatu produk tu, uoll cari yang murah dan berkesan sahaja ke atau ada faktor lain yang uoll fikirkan. Kalau ieja memilih sesuatu produk tu ieja bukan sahaja fikir pasal harga, keberkesanan sahaja tau. ieja akan fikir pasal kualiti dan background sesuatu produk tu dan banyak testimoni keberkesan dan tak de negative impack yang kita tanggung sendiri. Uoll nak tau tak kenapa ieja memilih produk mary kay.


Sebab Kenapa Memilih Produk Mary Kay

🌺 Kualiti Produk Mary Kay

produk mary kay

Dalam memilih sesuatu barang, kualiti produk amatlah ieja titik beratkan. Rasanya semua orang kalau beli mesti tengok pada kualitikan. Kualiti produk mary kay pun memang ramai orang dah tahu keberkesannannya. Testimoninya pun memang mudah nak kita lihat. Sebab dah ramai orang berjaya menyihatkan kulit dengan produk mary kay.

🌺 Harga Produk Mary Kay Amat Berbaloi

produk mary kay

Dalam memiliki sesuatu barang pemilihan harga pun amat penting bagi ieja. sebab ieja pun bukan anak jutawan yang kalau dah xsuka boleh buang macam tu je. Lagipun kalau pembaziran tu kan amalan syaitan. Tapi ini tidak bermakna kita main beli je yang mana murah dah tak fikir kualiti dan background sesuatu produk tu. Biar menang membeli alah memakai. Jadi tiada pembaziran. Walaupun orang kata produk mary kay mahal. Sama juga dengan ieja pda awalnya. Orang baru muka mulut je nak bagi pendedahan dah kata mahal. Sampai satu tahap yang ieja tengah betul2 mencari skincare dan dah pening tak tau skincare mana yang ok baru lah pujuk hati ni dengar apa yang BC nak ceritakan. Rupanya produk mary kay tak mahal. Tapi harganya berpatutan dan kualiti dan kelebihannya. Kalau uoll tak percaya boleh wasap ieja, macammana ieja boleh claim macam tu. 

🌺 Produk Mary Kay Selamat Bebas Bahan Merbahaya

produk mary kay

Yang ni paling penting. Sebab dalam setiap pembelian keselamatan sesuatu produk amat penting. Sebab ini melibatkan kesihatan diri kita dan anugerah yang diri kita ada. Jangan obses pada kecantikan sampai sanggup abaikan kesihatan diri. Uoll tahu tak kalau kita menggunakan skincare merbahaya bukan sahaja kulit kita je akan merana tapi ia boleh melarat hingga ke buah pinggang. Dan yang paling penting setiap produk mary kay telah diuji lebih 200 000 sebelum dipasarkan
sebelum. Ia juga clinically tested dan proven satisfaction.

🌺 Produk Mary Kay dibuat Dari Bahan Botani

produk mary kay
                                             
Produk mary kay juga diperbuat dari bahan2 botani yang berkualiti tinggi dengan menggunakan teknologi yang terkini. Jadi ia selamat digunakan dari bahan2 terlarang.

🌺 Produk Mary Kay ada R&D

produk mary kay

Semua produk Mary kay akan menjalankan R&D dari scientist yang berkaliber sebelum menghasilkan sesuatu produk. Tak banyak tau company skincare yang buat R&D ni. Hanya 2% sahaja company skincare yang menjalankan R&D ni termasuklah mary kay ni. 

🌺Produk Mary Kay ada 90 hari guarantee

produk mary kay

Ini yang paling best. Jarang 2 company yang bagi 90 hari. Ini bermakna company mary kay memang sangat yakin produk yang dihasilkan amatlah berkesan. Dan ia amat mementingkan kepuasan untuk pelanggannya.

🌺 Produk Mary Kay Tahan Lama

Ramai yang mengeluh sebelum beli claim bahawa produk mary kay ni mahal. Hakikatnya ia harga yang sangat berbaloi. Sebab kebanyakan produk mary kay boleh digunakan 6 hingga ke 8 bulan. Ada juga yang bertahan hingga setahun walaupun bekasnya nampak kecik. Ieja guna foundationnya pun rasa macam dah setahun lebih tapi tak habis2

 ðŸŒº Produk Mary Kay lebih 50 tahun di pasaran

produk  mary kay

Untuk memilih sesuatu produk biarlah ia yang beul2 dah berpengalaman di pasaran. Ini membuktikan ia adalah produk yang berkualiti dan boleh dipercayai kerana boleh bertahan di pasaran selama berpuluh2 tahun di merata dunia. Jika ia produk yang kurang kualiti dan tidak mempunyai permintaan sudah pasti company ini tidak bertahan lama dipasaran.

Nak ikutkan cerita banyak lagi kelebihan produk mary kay. Itu baru kelebihan produk mary kay. Belum cerita lai kelebihan menjadi beauty consultant mary kay. Tapi kalau nak tahu lebih detail kenapa perlu jadi beauty consultant meh klik kat bawah ni. 


Yang ni bagi mereka yang ingin menjana income. Tapi mereka yang ingin jadi beauty consultant sebagai user akan ieja share pada next posting.

Kalau uoll berminat nak dapatkan produk mary kay dengan free konsultasi boleh wasap ieja. Ieja berbesar hati nak bantu uoll dapatkan skin yang cantik

Love💕

Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant






No comments:

Post a Comment