Saturday 25 January 2020

Side Income Business Mary Kay

💖SAMBIL GENERATE INCOME SAMBIL CANTIKKAN DIRI SENDIRI💖

side income business mary kay

Rasanya zaman sekarang ni memang ramai student, house wife atau pun wanita2 berkerjaya mencari side income untuk menampung keperluan harian. Almaklumlah kos hidup sebagai tinggi, keperluan anak2 pun dah macam2. Tak tunaikan kesian. Lagipun sebagai ibu-ibu ni nak anak kita cukup keperluannya. Walaupun keperluan anak adalah tanggungjawap ayah, tapi dengan kos hidup sekarang kalau hanya nak meminta sahaja dengan si ayah, bebelkan itu ini, kadang2 tak menjadi apa pun. Malahan kadang2 boleh buatkan kita bermasam muka sesama sendiri.
Lagi pun tak semua yang kita kata boleh dengan anak ayah pun akan kata ok. Jadi dengan adanya side income sendiri mungkin kita boleh beri lebih pada anak kita. Sebab tu ieja memilih side income business mary kay antara punca pendapatan yang lain untuk bantu ieja memenuhi keperluan anak dan ieja.

Dari dulu lagi ieja suka buat side income. Business ni yang bestnya kita usaha lebih kita dapat lebih. Bila rasa-rasa dah tak de duit tu lebihkan sikit rajin untuk dapat duit lebih.

Side income business mary kay ni antara side income yang lama ieja bertahan. Hampir 3 tahun tanpa nak fikir business lain. Betullah cakap orang-orang yang dah berjaya tu. Kalau kita buat business yang kita suka dan minat ia lebih jadikan kita konsisten dan tiada perasaan give up dalam kamus harian.

Bukan tak give up tu bermaksud tak pernah rasa down, masyuk2 je tak pernahnya business suam2 kuku. Semua tu ieja lalui juga. Tapi sebab minat dan kita sendiri nak gunakan jadi excited untuk teruskan tu masih ada

Sebelum ni ieja pernah buat business. Tapi memang mencari yang long term business. Kebanyakan yang ieja buat sebelum bermusim. Sebab tu ieja cari yang ada masa depan. Yang bukan trendy, habis musim kita susah dah nak jual. Side income business mary kay ieja nampak hala tuju dan boleh pergi jauh dengan sistem business yang mereka ada

Dan ieja nak fokus pada marketing dan sale je. Tak mo pening2 nak fikir production, packaging. Sebab letih juga sebenarnya kalau dari A sampai Z kita yang buat. Nak hire staff bukan senang. Ieja pun bukan ada modal yang besar dan masa yang cukup nak urus semua. 

Jadi dengan mary kay semua dah tersedia, just fikir marketing dan sale ikut acuan yang kita nak je. Nak buat online ke offline, ikut keserasian kita.

Sebagai house wife kalau kita tak ada aktiviti mesti hidup kita membosankan. Asyik scroll fb, insta tengok kawan2 punya lifestyle, kebahagian kawan2 kesana sini shopping sana sini. Dari kita scroll fb, insta tengok kebahagian orang, membawang sana sini, ieja lebih suka kita manfaat aktiviti mengscroll tu supaya lebih bermanfaat an boleh generate income. Ramai kawan2 kat fb ieja ni pun share lifestyle sambil buat sale. 


Ieja pun memang suka share lifestyle, share produk yang best2, suka selfie. Cer bayang kalau ieja hanya house wife yang tak de buat apa. Mesti rasa tak de apa yang nak menarik ni yang boleh share dengan orang lain supaya boleh memberi manfaat. Tapi bila kita buat side income business dengan mary kay ni, ieja boleh share lifestyle ieja jaga skin, bantu kawan2 yang ada masalah jerawat dan bantu mereka yang buntu mencari jalan untuk jana side income.

Sebagai housewife, side income business mary kay ni bukan sahaja bantu ieja menjana income. Tapi juga bantu ieja dapat kawan2 yang positif, dapat bantu ieja menjaga penampilan ieja. 

Bila ada business sendiri, kita sendiri pun confident untuk memberi yang terbaik untuk anak2, memenuhi keperluan anak dan bantu ibu bapa kita yang memerlukan walaupun mereka tak meminta. Tapi ieja akan rasa hepi sangat kalau dapat memberi pada ibu bapa kita dengan pandapatan kita sendiri. Bebas untuk memberi.

Bestkan dapat buat side income business dengan mary kay. Bukan sahaja untuk jana pendapatan, kita pun dapat jaga penampilan dan juga dapat bantu wanita lain untuk dapatkan kulit yang sihat sambil jana pendapatan.

kalau uoll nak joint team ieja boleh wasap ieja yer.

Love💕
Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant
www.wasap.my/60182294573

FB: ieja faiezah
Instagram: Ieja MK
FB Page: Independent Beauty Consultant Ieja Faiezah








No comments:

Post a Comment