Tuesday 30 April 2019

Promosi Botanical Effects Mary Kay April Berakhir

💖BOTANICAL EFFECTS MARY KAY PROMOSI APRIL BERAKHIR💖

Bulan april hampir melabuhkan tirai. Sama juga dengan promosi untuk bulan april. Antara hot seller skincare botanical effects mary kay pun hampir tamat. Memang rugi siapa yang tak grab promosi kali ni. Sebab ada less 10%. Jangan cakap kakak tak bagi tau. Dari awal bulan dah bagi tau siap2.😆

Tapi promosi april bukan sahaja skincare botanical effects mary kay sahaja. Ada serum dan softener iaitu toner. Meh ieja share promo untuk april ni. Mana tau kot2 ada yang nak grab. Masih lagi boleh untuk dapatkannya. 

botanical effects mary kay

Kalau uoll nak tau skincare botanical effects mary kay ni adalah dikhususkan untuk merawat. Jadi ia disediakan 3 formula mengikut kesesuaian kulit. Uoll boleh klik link 👇👇👇 untuk mengetahui lebih detail


Selain dari skincare botanical effects mary kay ni yang best serum youthfinity pun best juga. Ia adalah serum yang paling latest dalam mary kay. Kalau paling latest dah pasti antara yang terbaik dan menggunakan teknologi yang terkini untuk menghasilkannya. Nanti ieja akan ceritakan lebih detail.

Tak lupa juga softener timewise mary kay tu. Kenapa ia tak dipanggil toner. Sebab kebanyakan toner akan ada kandungan alkohol. Manakala softener timewise ni tidak menggunakan alkohol dan ia sangat soft je.

Kalau uoll masih berminat nak dapatkan skincare botanical effects mary kay ni atau ingin mencuba yang lain. Boleh contact ieja. Ieja excited sangat nak bantu uoll. Ni pun nak raya kan. Mestilah nak flawless2 kulit cantik kan nak gi beraya.

Boleh contact ieja ye

Love💕
Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant



FB: ieja yusof
FB page: Independent Mary Kay Beauty Consultant Ieja Faiezah
Instagram: ieja mk



No comments:

Post a Comment