Thursday 25 April 2019

Minyak Wangi Bau Lembut dan Manis

🎀EA SO CUTE MINYAK WANGI BAU LEMBUT🎀

minyak wangi bau lembut


Hi uoll

Semua orang suka wangi2kan. Tak kiralah wanita ke lelaki mesti suka minyak wangi. Especially wanita. Kebanyakan dari kita suka minyak wangi yang bau lembut dan sweet. Tapi ada juga yang suka bau fresh dan elegance. Bergantung pada citarasa masing2.

Ieja pun memang suka dengan minyak wangi sejak dari dulu. Yang roll on cap ayam, yang original pun layan juga. Asalkan wangi ieja mesti suka. Dari sejak belajar, keje memang ada jual minyak wangi. Nak2 pulak dulu kakak abang supplier minyak wangi. Memang selalulah dapat sample2 minak wangi dan try2 bau. Siap ada tolong jualkan sekali.

Kalau ieja lebih suka minyak wangi bau lembut. Tapi kalau lembut sangat sampai bertahan kejap je pun ieja tak berapa suka. Sebab kadang2 ada juga dekat market yang bau lembut sangat sampai macam ada bau dan tak de bau je.

Minyak wangi yang sweet juga ieja suka. Tapi kalau sweet sangat pun macam tak berapa suka....😂😂. Cerewet tak. Rasa kalau terlampau sweet sangat tu macam kebudak-budakan sangat. Tapi ramai je orang yang suka sweet2 sangat.

Tapi yang limited edition Ea so cute ni memang memenuhi citarasa ieja. Minyak wangi  bau lembut dan manis je baunya. Walaupun sweet, tapi tak bau macam terlampau sweet. Boleh bertahan lama dan botolnya memang sangat2 comel. Ada pakej pulak tu. Ada PWP dengan bag yang sangat comel dan harga pun murah. Design bag sama macam harrods. Memang melting sungguhlah denga eau so cute punya bau dan design

Yang bestnye lagi minyak wangi 🎀Eau So Cute minyak wangi 🎀 ni ada 3 bau berbeza2. Walaupun dari first bau sampailah last baunya memang wangi.

🎀 Bau pertama minyak wangi (top notes)


Pada permulaan, semburan pertama adalah yang sedikit kuat iaitu gabungan bau buah pear, bunga sweet almond, bau limau nipis dan bau bunga neroli. Semburan yang pertama juga baunya agak kuat tapi  eau so cute ni baunya sweet dan feminin sangat

🎀 Bau Yang kedua (middle notes)

Selepas beberapa minit dan sedikit blend dengan kulit kita akan ada bau bunga fresia, bunga daisy, bunga pink peony (sejenis rose) dan bunga cyclamen (bunga parsi)

🎀 Bau yang ketiga (bottom notes)

Bau yang buatkan ia bertahan lama dan sebati dengan bau badan adalah gabungan bau marshmallow yang sweet, kulit kayu manis dan kulit kayu manis afrika

minyak wangi bau lembut

Gabungan bau2 bunga dan buahan ni membuatkan ia sweet dan lembut je baunya. Tak keras pun baunya.

Minyak wangi bau lembut memang menjadi kegilaan ramai. Memang ramai yang bagi positif feedback dengan minyak wangi ni. Rugi tau kalau uoll tak grab. Wangi dan sangat comel. Ni nak raya ni memang sesuai menjadi salah satu koleksi dan disimpan dalam handbag.

Kalau uoll berminat nak dapatkan boleh wasap dengan ieja ye, Kena cepat grab tau sebab limited edition ni selalu sold out

Love💕
Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant
www.wasap.my/60182294573





No comments:

Post a Comment