Thursday 11 April 2019

Kenapa Perlu Skinvigorate Brush?

💖SKINVIGORATE BRUSH BANTU HILANGKAN BLACKHEAD DAN WHITEHEAD💖

Hi uoll....

Setiap pagi pasti kita akan membersihkan muka kan. Uoll bersihkan muka guna apa?. Guna brush ke tangan. Kalau guna facial cleansing brush mesti lagi bersihkan. Sama juga dengan gosok gigi. Kalau gosok gigi guna tangan je kotoran kat celah2 gigi tu tak dapat nak bersihkan. Kalau guna brush celah2 gigi semua dapat dibersihkan.

Muka kitapun sama uoll. Kalau guna tangan tu bersih. Tapi kalau guna facial cleansing brush seperti skinvigorate brush mary kay ni, kita boleh bersihkan jauh lebih ke dalam pori untuk mengeluarkan kotoran2 yang ada.

Sebenarnya harga skinvigorate brush mary kay ni tak delah mahal seperti yang digambarkan. Sebab kalau nak ikutkan banyak brand yang lain harga lagi mahal dari skinvigorate brush mary kay  ni👇👇👇
skinvigorate brush mary kay

Kiranya skinvigorate brush mary kay ni harga mampu milik lagi dan berkualiti nak dibandingkan dengan yang lain. Rugi tau kalau uoll tak memilikinya.

Nak tau tak kenapa uoll perlu ada skinvigorate brush mary kay ni

🌺 Skinvigorate brush mencuci 85% lebih effective dari menggunakan tangna
🌺 Skinvigorate brush berputar 400 kali seminit sambil mengurut. Ia sangat bagus untuk blood circulation
🌺 Di muka kita ada terdapat 20000 pori. Sekiranya pori ni tak dibersihkan dari habuk minyak semua ini akan menyebabkan jerawat. Jadi bristle atau brush skinvigorate yang direka khas kecil dari pori ini ini akan masuk ke dalam pori dan membantu mengeluarkan kotoran ini dari dari pori kita. 
🌺 Ia sesuai dengan semua jenis kulit termasuk mereka yang kulit sensetif. Kerana bristle atau brushnya sangat lembut.
🌺 Skinvigorate brush mary kay ni waterproof. Jadi tak de masalah jika uoll nak letak dalam bilik air. Tapi jangan pulak uoll rendamkan dalam air ye
🌺 Cara cuci brush sangat mudah. Hanya cuci dengan shower gel atau shampoo selepas digunakan.
🌺 Mempunyai 2 kelajuan. Iaitu laju dan perlahan. Sis suka pakai yang laju sebab nak bagi blackhead whitehead betul2 keluar.


skinvigorate brush mary kay

Kebaikan skinvigorate brush mary kay

🌺 Skinvigorate brush boleh membersihkan lebihan make up  lebih bersih dari menggunakan tangan. 
🌺 Blackhead dan whitehad dapat dibersihkan.
🌺 Kulit nampak segar dan hilang kekusaman di muka. Lepas guna skinvi perlahan2 kulit akan berubah tona
🌺 Kulit di exfoliate dengan lembut. Bila kulit mati tu dah tak de. Kulit yang bersih akan lebih menerima dan menyerap khasiat dari skincare yang lain. 
🌺 Masalah tona kulit tak sekata akan dapat di selesaikan. Bila sel kulit mati dah tak de, skincare yang digunakan pun dapat kesan yang maksimum, tona kulit muka pun akan sekata.
🌺 Skinvigorate brush ni boleh di gunakan dengan apa juga jenis cleanser.
🌺 Membersih muka dengan sekata dicelah2 hidung dahi dan seluruh muka. 

Seronok sangat tau uoll guna skinvigorate brush ni. Kalau sekali sekala tertinggal kat rumah tu  bila lupa waktu balik kampung rasa macam tak bersih je muka. Tapi bila dapat pakai rasa puas sangat cuci muka.

Kalau uoll nak dapatkan skinvigorate brush mary kay ni boleh contact sis. Sis suka share barang2 yang baik kualitinya dengan uoll..
skinvigorate brush mary kay


Love💕

Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant
www.wasap.my/60182294573



No comments:

Post a Comment