Saturday 26 September 2020

Career Mary Kay

Dulu ieja ada career sebagai Business Analyst. Senang cite dalam bidang IT. Tapi siapa yang kenal pro2fession dalm bidang IT selalunya kerja bawah stress, tak tentu masa, penampilan biasa2 je dan paling worth selalunya sebab tak pandai berkomunikasi.

Dikurniakan 4 hero dan mempunyai anak kembar. Dan bila anak membesar disinilah permulaan perjalanan hidup mula kucari kacir. Sebab masa kecik anak duk berkepit dengan kita atau pun hantar day care. Tapi bila dah besar anak dah start keluar masuk rumah untuk sekolah, tuisyen dan macam-macam lagi. 

Redha dengan keadaan terpaksa berhenti kerja untuk uruskan anak. Tapi ieja bukanlah jenis yang seronok duduk rumah rileks2. Tengok TV pun jarang dan rasa useless bila kita tak dapat buat apa2 dan bila tak de duit di tangan

Selepas 3 tahun duduk dibawah naungan Encik Somi akhirnya bertemu dengan mary kay. Naungan allowance ikut kasih sayang...hahahhaha.... Ada buat business dengan suami. Tapi yelah business suami, jadi follow cara dia. makanya si isteri nak cuba dapatkan income infiniti dan sisterhood yang dia nak lebih ke kurang ke rajin ke terletak atas bahu sendiri. 
.
Akhirnya bertemu dengan mary kay. Dan hampir 3 tahun setia dengan mary kay. Mary kay bukan sahaja business tapi ia juga career. Dan bagi ieja career mary kay adalah sesuatu yang amat best.

Career mary kay adalah bantu ieja dalam perbaiki diri, mindset dan buatkan diri ieja sentiasa busy. Sampai ieja rasa waktu sekarang ieja lagi busy dari waktu kerja, walaupun ber entitle sebagai seorang suri rumah je.

Alhamdulillah team ieja adalah team yang antara aktif di malaysia, bila kita berada dalam circle yang aktif, positif2 vibe akan berada di keliling kita. 

Bagi ieja career mary kay ni lagi best dari ieja berkerja dan berbusiness. Sebab ieja dapat 2 dalam 1. Business dapat, career pun dapat. Nampak professional sangat career mary kay ni

Jom tengok apa yang bestnye dalam team ieja


w





 Bestkan.....

Kalau uoll nak joint pun ok . Best sangat tau. Jom contact ieja

Love💕
Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant
www.wasap.my/60182294573

FB: ieja faiezah
Instagram: Ieja MK
FB Page: Ieja MK


No comments:

Post a Comment