Tuesday 29 September 2020

Cara Hilangkan Blackhead Dan Whitehead

 

💖CARA HILANGKAN BLACKHEAD DAN WHITEHEAD DENGAN MENGGUNAKAN SKINVIGORATE SONIC MARY KAY💖

cara hilangkan blackhead dan whitehead


Selalu tak rasa macam sedih bila tengok dekat cermin blackhead whitehead banyak. Bila nak buang setakat sapu2 picit2 sikit gitu adalah keluar sikit. Banyak lagi yang tinggal. Tapi nak tekan-tekan betul sakit.

Ieja dulu pun jenis macam tu. Masalah besar betul blackhead dan whitehead ni. Macam-macam cara  hilangkan blackhead dan whitehead. Tapi kalau buat sendiri memang rasa tak sampai hati. Nak buat sendiri tekan kuat-kuat memang taklah. Sebab awak yang buat awak yang rasa sakit macam tak sanggup pulak.

Gigih jugaklah dulu steamkan muka bagi pori terbuka  nak hilangkan blackhead dan whitehead. Tapi ambil masa. Tapi masa tu daif lagi. dah buka pori tak reti nak tutup balik. Biarkan terbuka. Makanya blackhead dan whitehead menyinggah semula.

Antara cara hilangkan blackhead dan whitehead yang ieja buat ialah dengan pergi ke SPA. Pernah buat dekat SPA. Dan lepas tu merah-merah muka. Sampai hubb tegur kalau nak buat facial dekat SPA gini tak payah. Lepas je hilang merah2 parut tu blackhead tu muncul balik...Betul juga parut tu bukan boleh hilang 1 2 hari. Mananya tak bising muka dah macam kena dera dah. 

Tapi ada juga servis SPA yang buat ok tak merah. Tapi sanggup bayar atau taklah. Nak kena buat appointment lagi, nak pegi ke tempat diaorg. Kadang2 tak juga pergi.

Tapi akhirnya ieja jumpa solution yang jimat boleh bersihakan setiap hari dan tidak menyakitkan. Iaitu dengan face brush cleansing. Sebelum ni tak pernah terfikir nak guna face brush cleansing.

Ieja gunakan face brush  skinvigorate sonic mary kay. Sangat lembut tau. Untuk gunakan dekat muka kenalah pilih brush yang jenis lembut. Sebab nanti takut kulit muka terluka dan jadi lebih kasar. Kalau nak tau kelebihan skinvigorate sonic mary kay boleh klik link dibawah


Mula2 guna macam lembut berusnya terfikir jugak boleh bersih ker. Tapi memang kesannya lebih bersih gunakan skinvigorate sonic mary kay ni berbanding dengan gunakan tangan. Sama jugakan kalau kita guna berus gigi mesti cari yang lembut. Kalau guna yang kasar tu selalu sakit dan silap haribulan boleh luka dan berdarah. Kalau pakai berus gigi yang lembut lagi mudah nakbersihkan dekat kawasan2 yang sukar nak diberus dengan rasa tak sakit.

Tapi dengan cara hilangkan blackhead dan whitehead guna skinvigorate sonic mary kay sangat membantu ieja membersihkan blackhead dan whitehead secara konsisten tanpa menyakitkan. Blackhead dan whitehead ni kalau dibersihkan setiap hari memang ia berkurang. Berusnya yang halus mampu masuk kedalam liang pori untuk nyahkan blackhead dan whitehead tu. 

Kalau setiap hari dapat bersihakan blackhead dan whitehead serta kulit mati di muka ni kekusaman muka pun akan berkurang. Kusam ni sebenarnya sebab kita biarkan muka kita dipenuhi dengan sel kulit mati. Bayangkan sel kulit mati tu dan menebal sebab tu muka nampak kusam. Jangan ingat kulit yang cerah tak de masalah kusam . Kusam ni sebenarnya bukan muka kita nampak putih atau hitam. Tapi muka kita akan nampak berseri dan bersih.

Jimat dah duit untuk ke SPA. Dan kita tak perlu menyakitkan muka untuk buang blackhead dan whitehead ni. Best sangat tau sebab muka akan rasa bersih, licin dan tona pun nampak sekata.

Kalau uoll nak dapatkan skinvigorate sonic mary kay untuk menjadikan cara hilangkan blackhead dan whitehead boleh dapatkan dari mana2 beauty consultant mary kay. Sebab Mary kay ni memang tak jual kat kedai ke mall. Perlu dapatkan dari beauty consultant.

Jika uoll tak de lagi beauty consultant boleh contact ieja. Ieja akan dapatkan skinvigorate sonic mary kay untuk uoll. Nak dapat konsultasi percuma mengenai kulit pun boleh

Love💕
Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant

Instagram: Ieja MK
FB Page: Ieja MK


No comments:

Post a Comment