Saturday 27 June 2020

Kelebihan Youthfinity Serum Mary Kay

💖Kelebihan Youthfinity Serum Mary Kay💖

kelebihan youthfinity serum mary kay

Assalamualaikum and morning

Apa khabar uoll?

Excited sangat dapat youthfinity serum mary kay. Sebelum ni memang ada keinginan nak beli. Tapi serum ieja banyak lagi. Jadi kena pendamkan keinginan dulu. Tak baikkan membazir. Lagipun serum youthfinity di gelar sebagai serum mak datin dan ibu segala serum. Sebab ingredient dan fungsinya memang hasil nanti macam mak datin dan wow sangat. Tak sabar rasanya nak rasai kelebihan youthfinity serum mary kay

Ramai yang cakap serum ni best dan banyak kelebihan youthfinity serum mary kay ni. Hasilnya memang toi..toi...toilah pipi tu. Tu yang dah lama aim tu...Tapi puasa beli sebab niat nak habiskan serum yang masih ada.

Dan akhirnya sampai di tangan memang seronok yang amat

Antara mereka yang sesuai guna skincare  youthfinity serum ni ialah 


🌺 Umur 30 an dan keatas
🌺 Nak kulit muda 10 ke 20 tahun keatas
🌺 Kulit yang ada garis-garis halus dan mula sagging (muka jatuh)
🌺 Kulit yang tidak sekata
🌺 Kulit yang nampak berusia
🌺 Kulit yang kurang hydration
🌺 Semua jenis kulit

Fungsi dan Kelebihan Youthfinity Serum Mary Kay

kelebihan youthfinity serum mary kay


🌺 Mengecilkan pori
🌺 Mencerahkan kulit
🌺 Menghilangkan kedutan

Jom kita tengok ingredientnya pulak



🌺Alpen Rose (Resist - Menahan)

Nama lainnya Snow Rose, pohon rimbun berdaun hijau dan berbunga pink purple ini hidup atas tanah berasid pada ketinggian lebih 1500 - 2000 meter dari aras laut, tumbuh setinggi 1 meter di pergunungan Swiss Alps, dapat hidup selama 100 tahun. Pohon yang dapat hidup pada cuaca ekstrim dingin dan kering, berangin dan dapat hidup dalam persekitaran UV yang tinggi ini didapati mengandungi molekul pelindung yang amat berkuasa. Pasukan saintis Mary Kay berjaya meng-ekstrak molekul pelindung yang mustajab ini dan dijadikan anti-oksida yang dapat membantu kulit menentang pencemaran dalam persekitaran dan radikal bebas. Radikal bebas inilah yang menyebabkan sel kulit kita rosak dan menua.


🌺Evening Primrose (Rejuvenate - kembali muda)

Kebaikan Evening Primrose Oil kepada wanita memang diketahui ramai. Ekstrak bunga Evening Primose yang kembang pada waktu malam ini dicampurkan ke dalam produk Youthfinity.

Pohon bunga warna kuning ini tumbuh meliar dan mudah dijumpai di seluruh Amerika. Ia mengandungi pelbagai khasiat kepada kesihatan manusia.

Fungsi utamanya dalam Youthfinity adalah memelihara protein matriks kulit iaitu menegapkan elastin dan meningkatkan penghasilan kolagen dalam lapisan kedua kulit kita, serta mengurangkan penghasilan progerin iaitu penyebab kulit menua. Matriks kulit yang yang sihat dan subur adalah kunci kepada kulit licin tanpa kedut.

🌺Infinite Tripeptide (Reduce - mengurangkan tanda penuaan)

Infinite Tripeptide ini adalah satu teknologi memelihara kecergaan sel kulit, ditanam ke dalam rangkaian produk Youthfinity (kecuali Facial Oil). Ia mengurangkan penghasilan progerin yang menyebabkan penuaan dan meningkatkan penghasilan kolagen

Kelebihan youthfinity serum mary kay ni ni memang sesuai dengan apa yang ieja nak. Memang eja kena maintainkan skin ieja supaya dapat mengecilkan pori, mencerahkan kulit agar dapatkan pudarkan jeragat dan menganjalkan kulit sebab umur pun dah nak masuk 40an.


Kalau uoll pun nak cuba, boleh contact ieja. Ramai yang dah cuba youthfinity serum ni dan sangat berpuas hati.

Love💕
Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant
www.wasap.my/60182294573

FB: ieja faiezah
Instagram: Ieja MK
FB Page: Ieja MK








1 comment:


  1. Izin promo ya Admin^^

    Bosan gak tau mau ngapain, ayo buruan gabung dengan kami
    minimal deposit dan withdraw nya hanya 15 ribu rupiah ya :D
    Kami Juga Menerima Deposit Via Pulsa
    - Telkomsel
    - XL axiata
    - OVO
    - DANA
    segera DAFTAR di WWW.AJOKARTU.COMPANY ....:)

    ReplyDelete