Wednesday 19 February 2020

Pelembap Muka Lumivie Mary Kay

💖Pelembap Muka Lumivie Mencerahkan💖



Dalam skincare pelembap muka antara yang terpenting. Kalau ada customer ieja yang mempunyai kekangan kewangan untuk membeli dan nak basic set sahaja, ieja akan cadangkan yang paling penting iaitu cleanser dan kedua ialah pelembap muka. 2 ni antara basic yang perlu ada dalam rutin harian kita.

Tapi pelembap ni pun ada macam2 kan. Pelbagai jenis pelembap ada dipasaran. Ada yang pelembap sahaja, dan ada sahaja yang pelembap yang telah di satukan sekali dengan day cream seperti timewise 3D.

Tapi pelembap muka lumivie dari mary kay ni dirumus khas untuk mereka yang ingin kulit cerah, pudarkan parut, menyekatakan tona dan bantu untuk hilangkan jeragat. Bila formulanya memang dirumuskan khas sudah pasti kesannya akan lebih optimum. Umpama kita selsema tapi makan panadol, pasti kesannya tak biasa2 je.

Ieja suka seangat pakai pelembap muka lumivie ni. Sebab sejuk dan terus menyerap ke dalam kulit muka kita. Bila pakai tu rasa macam lembap2 je muka tu. Bila dah amalkan lagilah best sebab rasa macam flawless dan tak de dah lagi masalah kulit kering. 

Selalunya skincare yang untuk mencerahkan ni akan sedikit menegangkan muka dan mengeringkan. Tapi dengan skincare lumivie ni bukan sahaja bantu mencerahkan tapi ia juga bantu untuk melembapkan kulit kita secara optimum.

Antara kelebihan pelembap muka lumivie mary kay ini juga adalah

🌺 Mencerahkan
🌺 Memberi kesegaran kepada muka dan nampak berseri
🌺 Melembapkan kulit
🌺 Kulit akan rasa lebih lembut
🌺 Menambahkan tekstur kulit supaya tidak nampak kusam
🌺 Tona kulit akan nampak lebih sekata

Bahan-Bahan Dalam Pelembap muka Lumivie Mary Kay

pelembap muka lumivie


🌺 Mutiara hitam (hydrolyzed pearl)

membantu untuk meningkatkan daya kekuatan kulit1 bagi membantu kulit memulih dan meningkatkan ketahanan kulit. Terdapat bukti impak proses1 yang melindung dan mencerahkan kulit muka. 

🌺Opti-Bright™ Complex (ekstrak akar Angelica acutiloba, asid amino sayuran dan niacinamide) 

mengetengahkan campuran bahan yang berpotensi untuk mengganggu proses kulit menjadi kusam1 dan sekaligus mengelak punca tona kulit yang tidak sekata.1 • LumiVie™ Intensive Serum dan Moisturizing Cream mengandungi Opti-Bright™ kompleks dan telah menunjukkan kebolehan meningkatkan kecerahan kulit dan memulihkan tona kulit secara sekata seperti keputusan dalam kajian klinikal. 

🌺Samphire (Ekstrak Salicornia herbacea) 

Merupakan salah satu bahan dalam penjagaan kulit, samphire mempunyai kebolehan unik yang meningkatkan pemuliharaan dan pelembapan kulit. 

Bahan2nya pun memang exclusivekan. Sudah pasti kesannya pun juga akan lebih wow.....semua bahan tersebut adalah botani dan sudh pasti ia selamat digunakan.

Dan yang paling best 

Confident ieja untuk menggunakan pelembap muka lumivie ni sebab ia berkualiti dan selamat digunakan.

Sekarang ni nak bare face pun tak risau. Sebab tanpa make up pun skin nampak flawless dan natural beauty.

Cara Penggunaan Pelembap Muka Lumivie Mary Kay


Pelembap muka lumivie mary kay ni boleh di apply 2 kali sehari pagi dan malam. Tapi kalau kita yang solat ni, boleh reapply semula selepas solat. Tak de masalah untuk reapply berulang kali

Kalau uoll masih tak jumpa beauty consultant, boleh lah contact ieja. Ieja akan bantu uoll untuk dapatkan skin yang sihat dan cantik.

pelembap muka lumivie-bare face


Love💕
Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant
www.wasap.my/60182294573

FB: ieja faiezah
Instagram: Ieja MK
FB Page: Independent Beauty Consultant Ieja Faiezah



No comments:

Post a Comment