Thursday 27 February 2020

Big Why Joint Business Mary Kay



Business Mary Kay
Setiap orang pasti ada reason tersendiri kenapa memilih untuk mencari side income. Sama juga dengan ieja. Ada BIG WHY ieja suka buat business. Yang pasti ialah berbusiness mestilah sebab kita nak duit kan.

Ieja suka tengok bila ada orang2 yang posting bila buat business dapat hulurkan lebih pada mak ayah.  Kadang2 tengok orang sekeliling yang dapat memberi lebih pada keluarga mereka pun  rasa cemburu. Tak salah kan cemburu untuk benda yang baik. Tapi jangan cemburu dan berprasangka buruk. Teringin nak jadi macam mereka2 ni

Kalau lelaki tu mungkin biasalah kan. Sebab selalunya mereka berkerja dan tanggungjawap anak lelaki selain pada keluarga sendiri, mak ayah juga adalah tanggungjawap mereka.

Bila ieja ber business mary kay. Ieja selalu tengok wanita2 yang dah berjaya dapat memberi lebih pada parentsnye.  Wanita ni lebih rapat dengan parents. Especially mak. Jadi bila bercerita tu mak teringin nak beli periuk itu ini, teringin nak pergi sana sini, teringin nak makan itu ini, mesti seronok kita dapat realisasikan.

Business mary kay pun mengajar ieja untuk kita lebih banyak memberi. Especially pada keluarga. Dalam agama juga kita pun digalakkan memberi lebih pada keluarga. Dan jika ada lebih bolehlah disharekan bersama insan2 yang memerlukan

Dengan business mary kay juga, ieja mampu memberi pada parents ieja. Walaupun tak lah semeriah orang2 hebat di sekelililing. Tapi bila memberi dengan titik peluh kita rasa seronok sangat. Memang berimpian nak menggandakan pemberian kepada orang tua ieja.

Business mary kay ni juga banyak bantu wanita yang susah di luar sana menjadi seorang yang hebat dan mendapat kebebasan kewangan.

Uoll bila lagi, ieja dah rasa memberi pada parents menggunakan duit titik peluh ieja sendiri. Jangan lama2 sangat nak ambil keputusan uoll

Love💕
Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant
www.wasap.my/60182294573

FB: ieja faiezah
Instagram: Ieja MK
FB Page: Independent Beauty Consultant Ieja Faiezah


1 comment: