Wednesday 22 January 2020

Kelebihan Honey Glow Finisher Mary Kay Review

💖KEBAIKAN HONEY GLOW FINISHER💖

Review kelebihan honey glow finisher mary kay
Viral sudah kelebihan honey glow finisher mary kay ni. Dari yang tak tau pun boleh jadi tau dan tertanya2. Perempuan kalau benda baik dan berkesan macam ni memang cepat tersebarnya. Kadang2 tak de ceritapun. Ada kawan tegur guna apa yer. Itu adalah intro pada mereka yang nak tau dan suka dengan apa yang kita gunakan.

Actually honey glow finisher ni mary kay dah start masuk malaysia sejak tahun lepas. Tapi item ni limited edition dan sangat best. Jadi hanya bertahan 2 ke 3 minggu sahaja di Malaysia dan selepas tu sold out terus tak restock. Memang ramai yang menangis bucu katil. Sebab ramai yang dah fall in love dengan item ni. Tapi kali ni dia masuk semula ke malaysia

Honey glow finisher mary kay ni di kilangkan di korea. Sebab tu hasilnya ala2 korea sikit untuk nampak impact glass skin. Kebanyakan produk dari mary kay adalah dari dallas US. Honey glow finisher dan serum lumivie sahaja dari korea. Orang-orang korea pun memang terkenal dengan skin yang cantik. 

Sebelum ieja terangkan kelebihan honey glow finisher mary kay ni, tu nak tau tak apa fungsinya, bila digunakan semua. Honey glow finisher mary kay ni ialah sejenis primer. Yang akan kita oleskan sebelum menggunakan make up atau foundation. Boleh dipadankan dengan mana2 sahaja foundation tetapi kalau menggunakan foundation mary kay lagilah meletupkan. 

Review Kelebihan Honey Glow Finisher Mary Kay


🌺 Ieja suka guna sebab primer atau base honey glow finisher ni cepat menyerap kedalam kulit. Jadi bila pakai tak de lah berlemuih
🌺 Lepas pakai terus akan nampak effect cerah dan glass skin. 
🌺 Sangat ringan 
🌺 Ada SPF 35 PA++ untuk melindungi kulit ieja dari sinaran UV

Ramai yang dah fall in love dengan kelebihan honey glow finisher mary kay ni tau. Termasuklah ieja. Siapa yang tak nakkan...Make up biasa2 basic je nampak luar biasa berserinya. Tak perlu nak make up tebal2. Sebab kesan glass skin dah buat muka kita berseri2 secara natural je. Natural beauty gitchuuuu.

Meh ieja share dengan uoll beberapa testimoni

review kelebihan honey glow finisher mary kay

Review kelebihan honey glow finisher mary kay

review kelebihan honey glow finisher

review kelebihan honey glow finisher mary kay

review kelebihan honey glow finisher
Nampakkan bersinar-sinar muka guna honey glow finisher ni. Kelebihan honey glow finisher mary kay  ni bukan sahaja untuk nampak cantik. Tapi ia juga menjaga dan merawat kulit kita untuk lebih sihat.

Nak try..meh contact ieja....

Love💕
Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant
www.wasap.my/60182294573

FB: ieja faiezah
Instagram: Ieja MK
FB Page: Independent Beauty Consultant Ieja Faiezah




1 comment: