Thursday 30 January 2020

Kebaikan Menjadi Ahli Mary Kay atau Beauty Consultant Mary Kay

💖Kelebihan Dan Kebaikan Daftar Ahli Mary Atau Menjadi Beauty Consultant Mary Kay💖



Siapa pattern macam ieja. Suka sangat daftar ahli atau jadi agen kalau beli barang-barang tu. Kalau orang-orang terdekat dengan ieja kadang2 pun perasan boleh katakan apa yang ieja beli ieja akan jadi agenlah memberlah. Sebab tu kalau diaorang nak beli sesuatu tu akan tanya ieja "Eh, ko member ni tak". Nampak sangat dah muka awak ni muka suka jadi membership mana2 produk.😏.

Mesti ada sebab kenapa ieja dan orang2 seangkatan macam ieja ni suka jadi ahli. Sebab paling utama mestilah kita nak dapat murah. Nak beli barang tu dengan harga yang berbaloi. wanita-wanita yang berkira macam ieja ni memang kalau boleh nak cari harga yang paling murah. 

Selain dapat murah mesti ada terniat kalau OK boleh uat side income. Dah jadi awal2 nanti berbaloi sebab beli harga ahli kebanyakannya akan dapat murah. Bila nak jual dapatlah untung sikit. Kadang-kadang tak jual pun. Tapi mana2 kawan yang nak beli atau share2 beli tu dapatlah harga murah.

Banyak juga yang ieja joint member berniat nak jual, berniat nak sharing dengan kawan boleh beli dapat murah tapi selalunya macam tak lama. Sampailah expired. Tapi berbeza ieja joint ahli mary kay atau menjadi beauty consultant mary kay. Tak pernah expired lagi walaupun dah 3 tahun menggunakannya.

Asal jadi beauty consultant mary kay ni memang nak guna sendiri. Tapi macam biasalah niat dihati kalau bagus boleh jadi business. Tapi apa2 kena pakai dulu. Sebab tu joint member. Sebab house wife yang memang nak cari side income, semua yang boleh generate income ieja akan share dari permulaan. Jadi senang nak tengok feedback, senang nak track bila start, boleh pegi ke tak dengan produk tu.

Pada asalnya nak cuba memang rasa mahal. Sebab tu lambat sampai seru nak guna mary kay ni. Tapi bila cuba dan comparekan harga dan kualitinya dengan produk lain, rasa sangat2 berbaloi2. Sebab tu bila orang kata mary kay mahal, ieja pun sama macam uoll dulu. Awak ni rakyat2 biasa memang memahami situasi financial ni. Especially ieja ni housewife. Lagilah kena pandai mengurus duit. Tapi bila dah guna baru tau betapa berbaloi harga dan kualitinya.

Dari hari ke hari makin fall in love dengan produknya. Boleh katakan apa yang ieja test semua berkenan dihatilah. Sesuai dengan skin, dapat konsultasi yang mantap sebab kita diguide dan ramai pulak yang bertanya dan nampak perubahan dekat ieja. Masa nilah rasa macam OK...boleh proceed next step.

Nak tau nape ieja suka jadi ahli mary kay atau kita panggil beauty consultant mary kay

Kelebihan Ahli Mary Kay atau Beauty Consultant Mary Kay

🌺Keahlian seumur hidup

Yang ni yang best. Selagi kita guna selagi tu kita punya keahlian tak terbatal. Secara logiknya kita guna skincare paling tidak setahun sekali mesti ada beli jugakkan. Tapi rupanya setahun berkali2 sebab skincare mary kay ni sentiasa ada keluar produk-produk baru. Mestilah nak upgrade skin bagi lagi sihat dan cantikkan

🌺 Discount 

 Off courselah siapa yang joint member ni nak harga discount. Nak lagi murah. Pakai sendiri pun boleh dapat murah, kalau nak business lagi dapat murah. Discountnya dari 30% hinggalah 40% ikut terma dan syarat

🌺 Free Gift

Yang ni sangat wanita-wanita diluar sana dan termasuk ieja cair. Jadi ahli baru mary kay pun dapat macam-macam free gift. Tiap-tiap bulan pun promonya macam-macam free gift. Kalau buat business lagilah macam2 gift dapat. 

Wanita ni kadang2 bila nak beli tu fikir berpuluh kali, dapat discount mungkin berbelas kali je fikir. Kalau ada free gift ni 2 3 kali je fikir ONZ terus. Sebab tu perempuan ni sikapnya suka alah membeli menang memakai. kadang2 gift yang dia bagi tu kita sendiri nak beli pun berkira. Tapi ni dapat gift pulak macam orang ngantuk di sorongkan bantallahkan.

🌺 Free Konsultasi

Bila beli produk mary kay kita akan dapat dengan pakej free konsultasi sekali. Tanyalah sebanyak mana dengan beauty consultant mary kay tu bila2 masa. Pasti kami akan bantu uoll untuk mendapatkan penyelesaian untuk masalah uoll.

consultatation ni bukan sahaja sebelum kita beli tau. Lepas beli dah bertahun pun kita boleh lagi menggunakan konsultasi dari beauty consultant yang kita beli. Jangan malu2 atau pendam sendiri jika tak tahu, keliru atau nak tanya apa2. Beauty Consultant mary kay akan guide kita cara guna dari sebelum hinggalah selepas beli

Walaupun ieja dah 3 tahun menggunakan mary kay , tetap refer dengan beauty consultant ieja sebab kadang2 ada item baru  guna, ada tetiba masalah skin timbul yang sblm ni tak de, tetap gunakan konsultasi 

Walaupun dah jadi ahli mary kay atau jadi beauty consultant mary kay kita masih di jaga oleh beauty consultant kita untuk mendapatkan skin terbaik

🌺 Group Support

Group support ni penting untuk bantu kita sebagai pengguna atau pun nak buat business. Tapi bagi mereka yang sebagai pengguna jangan malu nak masuk group support ni sebab dalam tu kita akan belajar cara guna skincare dengan betul, update2 terkini pasal produk mary kay, testimoni2 dari kawan2 yang dah gunakannya. Kalauu ada masalah dalam penggunakan skincare harian kita pun boleh je tanya dalam tu. Sebab ramai kawan2 yang dah berpengalaman gunakan mary  kay  yang boleh bantu kita dalam tu.

Group support tu tak semestinya nak berbusiness sahaja yang boleh joint. Yang berbusiness selalunya kita akan dibawa ke satu group yang betul2 ingin menjana business. 

Kalau ikutkan banyak lagi yang nak share kelebihan menjadi ahli mary kay atau beauty consultant mary kay. Tapi ada urusan lain yang ieja kena buat.

Lupa pulak nak terangkan. Sebab ada yang tanya beza ke jadi ahli mary kay dengan beauty consultant mary kay. Actually ahli mary kay atau beauty consultant mary kay ni sama je. Siapa register terus jadi beauty consultant mary kay. Tapi kalau rasa macam tak nak jadi beauty consultant ni boleh je di panggil ahli mary kay. Selalunya yang dipanggil beauty consultant mary kay ni mereka yang nak berjinak2 sharing kebaikan mary kay ni pada wanita2 lain.

Selama 3 tahun menjadi beauty consultant mary kay ni ieja rasa happy sangat. sebab ieja sharing apa yang ieja suka dan dapat bantu orang lain untuk dapatkan kulit yang sihat dan cantik. Beauty consultant yang ada dalam mary kay sangat membantu ieja untuk konsisten menjaga kesihatan kulit dan bantu ieja  menggunakan skincare atau make up dengan cara yang tepat.

Sekiranya uoll pun nak ieja bantu boleh wasap ieja. ieja nak sangat bantu uoll untuk dapatkan kulit yang cantik dan sihat.

Love💕
Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant
www.wasap.my/60182294573

FB: ieja faiezah
Instagram: Ieja MK
FB Page: Independent Beauty Consultant Ieja Faiezah







No comments:

Post a Comment