Friday 17 January 2020

Foundation Terbaik Timewise 3D Mary Kay

💖Kebaikan Foundation Terbaik Timewise 3D Mary Kay💖


foundation terbaik
Dulu ieja ingat foundation ni tak penting. Sebab rasa leceh nyelah pakai foundation. Nak kena betul2 blend kan kat kulit, nak kena betul2 pilih warna. Lepas tu kadang2 ada masalah cracklah, warna tak match nampak macam tepung gomaklah dan macam2 lagilah masalahnya. Tak pernah survey pun atau mencari foundation terbaik untuk kegunaan harian ataupun nak gi kenduri2.

Gi kenduri selalu pun muka togel je sekadar letak bedak lepas tu pakai make up. Cela ke tak cela pun buat tak tau. Patutlah bila make up nampak so so je. Sebab tona kulit tak sekata. Seri muka pun tak nampak. Cuma nampak bercolorlah sikit muka tapi nampak macam tak berseri. 

Tapi  lepas ada kesedaran tu ada juga mencari foundation. Pernah try jenis liquid, jenis cream dan siap cuba yang retis2 pakai tu. Tapi tak juga merasakan best memakai foundation ni. Tapi kadang bila gi counter nak pilih berjam2 sebab tak tau nak pilih warna yang macammana dan yang mana sesuai untuk ieja pakai. Jenis kulit kitakan lain2 jadi effectnye pun dan akhirnya tersalah beli dan tak pakai. 

Kepentingan memakai foundation

Sebenarnya memakai foundation ni penting tau. Sebab foundation ni membantu menyediakan satu layer protection untuk debu, kotoran melekat terus pada kulit muka kita. Kalau kita pakai foundation semua debu dan kotoran ni akan terlekat di permukaan lapisan foundation kita dan bukan terus keliang pori. 

Sama juga kalau kita balut buku. Kalau kita balut buku, kotoran akan terlekat di permukaan pembalut buku tu sahaja dan bukan terus ke kulit muka. Jadi muka kita akan bersih dari kotoran. Kerana foundation tu pun kita akan bersihkan sebelum mandi. Jadi kotoran akan terangkut keluar juga.

Dah tau kepentingan foundation meh kita kenal pulak foundation terbaik timewise 3D mary kay ni pulak.

Kelebihan Foundation Terbaik Timewise 3D Mary Kay



Kenapa ieja memilih foundation timewise 3D mary kay ni  adalah sebab kebijaksanaannya. Bijak ke foundation mary kay ni. 😆😆😆😆. 

🌺Foundation ni bijak sebab ada technology terkini yang di panggil intellimatch technology yang terkini. Liquid foundation ni akan matchkan warna kulit kita walaupun warnanya agak berbeza dari kulit muka . Warnanya akan well blend dengan skin kita. Bestkan. Tak de istilah tepung gomak dah lepas ni

🌺 Teksturnye yang sangat ringan buatkan kulit kita akan rasa seperti tak pakai apa2. Tak rasa macam ada lapisan yang menutup kulit muka kita nak bernafas

🌺 Mempunyai anti aging formula agar kulit muka kita akan dirawat untuk nampak lebih muda. Cantik sambil merawat
 
🌺 Foundation ni boleh tahan selama 12 jam

🌺 Mempunyai vitamin B3
🌺 Menutup cela2
🌺 Menyekatakan warna kulit

Jenis-jenis Foundation Terbaik Timewise 3D Mary Kay

Foundation terbaik timewise 3D Mary Kay ni di formulakan mengikut jenis kulit. Jenis kulit kita ni ada yang normal, berminyak, kering dan kombinasi. Dengan memilih foundation mengikut keperluan kulit akan menjadikan kulit kita akan lebih mudah blend dengan foundation. 

Kalau sekiranya kita jenis kulit berminyak tetapi menggunakan foundation untuk jenis kulit kering akan menyebabkan muka kita akan menjadi lebih berminyak. Sebab formula untuk muka berminyak adalah untuk nampakkan finishing yang matte supaya dapat di balancekan dengan jenis muka berminyak.

🌺 Timewise Matte 3D Foundation - untuk kulit berminyak/ kombinasi
🌺 Timewise Luminous 3D Foundation - untuk kulit kering/ normal

Bila dah tau jenis foundation baru boleh pilih dengan yang mana sesuai dengan kulit kita supaya kesan foundation tu akan lebih optimum.

So far foundation terbaik yang ieja pakai dan terus fall in love liquid foundation timewise 3D mary kay ni tak pernah mengecewakan. Dan bukan ieja je tau...ramai yang fall in love dengan timewise foundation ni. Walaupun asalnya mereka2 ini tak suka pakai foundation.

foundation terbaik


Jom try

Love💕
Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant
www.wasap.my/60182294573

FB: ieja faiezah
Instagram: Ieja MK
FB Page: Independent Beauty Consultant Ieja Faiezah










No comments:

Post a Comment