Friday 22 November 2019

Kelebihan Timewise Repair Mary Kay

💖FALL IN LOVE DENGAN KELEBIHAN TIMEWISE REPAIR MARY KAY💖

Bila kita pakai skincare mesti kita nak ada kesan nampak cantik, kulit bersih dan tak de masalah pori besar, jerawat, jeragat dan kusam. Tapi biasa antara kita mesti nak kesannya cepatkan..tapi kadang-kadang pernah tak terfikir muka naknampak tua tu pun bukan ambil masa yang sekejap, tapi selepas umur 25 tahun keatas baru dia muncul. Tapi itu pun muncul bukan terus ketara tapi sedikit demi sedikit. Jadi proses untuk merawatnya pun bukanlah dalam seminggu boleh hilang semua. Tapi perlu ambil masa. Tapi tak deah lama sambil berpuuh tahun ye....😆😆😆😆

Disebabkan bulan ni ada promo timewise repair dan ia adalah skincare feveret ieja. Hari ni ieja nak ceritakanlah kenapa ieja fall in love dengan kelebihan timewise repair mary kay ni.


kelebihan timewise repair mary kay
Secara jujurnya mula-mula nak cuba memang takut. Rasa macam sesuai ke sebab, awal sangat ke nak mencuba. Sebab timewise repair lagi advance dari timewise 3D. Timewise 3D sesuai digunakan untuk 25 tahun dan keatas dan timewise repair sesuai untuk digunakan 35 tahun keatas. Jadi dalam kepala ni nanti kalau tegang sangat tak muka kalau pakai yang anti aging timewise repair ni.

Tapi sebab masa tu ada promo yang best maka ieja pun grablah mencuba. Kebetulan masa tu timewise 3D set pun dah nak habis. Macam tau 2 je kan tengah meminta day cream dan night cream.

Sebelum mencuba pastinya ieja akan buat research dulu. Nak invest sesuatu walaupun rm50 ieja mesti akan buat research dulu. Supaya pelaburan tu berbaloi. Kedekut tak kedekutlah ieja nikan. Tapi kedekut bertempat. Jangan sampai kedekut merbahayakan kulit dan diri sendiri. Ada barang kita boleh beli lebih kurang, ada barang kena particular.

Uol nak tau tak apa fungsi dan kelebihan timewise repair mary kay ni


Ada tak uoll sekarang yang umur 35 tahun sekarang guna skincare utk umur 20 an atau senang cite yg utk remaja.... Mesti adakan betul tak.

Tapi uoll nak tau tak kalau nak nampak remaja perlu guna yg ada anti aging tau. Sebab skincare remaja tak dapat merawat masalah penuaan. Bila masalah penuaan dapat diatasi Baru boleh berubah ðŸ‘©‍🦳🔜👧.

Skincare Timewise repair ni sesuai utk uoll nampak kembali muda tau. Membantu hilangkan kedutan dan garis2 halus dan bantu firmkan kulit kita semula

Nak tau apa kandungan dan kelebihan timewise repair mary kay ni

TRIPEPTIDE 1 - akan support process pembaikpulihan kulit daripada kerosakan lampau

TRIPEPTIDE yg menggalakkan penghasilan HYALURONIC ACID yg memberi dan lock kelembapan dalam kulit. utk memberi efek kulit yg tegang dan terangkat.

PLANT STEM CELL yg membantu lindungi dan improve keanjalan kulit.

set Timewise Repair ni kaya dengan antioksidan untuk membaiki dan menghalang daripada kerosakan lampau. kulit kita dah banyak terdedah dgn pelbagai pencemaran, sinaran UV, melalui hari2 yg stress, lifestyle yg hectic, pemakanan yg tak seimbang dsb. Mesti affected juga kepada kesihatan kulit kita.

Bagi yg tertanya-tanya, diusia 35 tahun ke atas atau pon dah nampak kesan penuaan yg ketara, skincare apa yg sesuai? ðŸ¤”
Ini jawapannya dr pengguna iaitu skincare Timewise Repair,

Uol nak tau tak apa fungsi dan kelebihan timewise repair mary kay ni

TIMEWISE REPAIR VOLU-FIRM KELEBIHAN:-


🌸FOAMING CLEANSER

• Mengekalkan keseimbangan dan kelembapan
• Memulihkan keserian kulit
• Menjadikan kulit berasa lembut
• Menyediakan kulit untuk langkah penjagaan yang seterusnya

🌸DAY CREAM WITH SPF 30


• Memulihkan ketegangan kulit
• Mengurangkan kerengsaan kulit terhadap factor-faktor luaran
• Memulihkan tona kulit yang sekata
• Melindungi kulit daripada kerosakan UVA/ UVB yang mengakibatkan penuaan kulit
• Meningkatkan kelembapan kulit sepanjang 12 jam

🌸NIGHT TREATMENT WITH RETINOL


• Membantu mempercepatkan kitaran sel-sel untuk mengembalikan kulit yang tampil berseri
• Menentang tampilan garisan-garisan dan kedutan pada kulit
• Memulihkan tona kulit yang sekata
• Kawasan leher tampil lebih lembut dan licin
• Meningkatkan kelembapan kulit sepanjang 12jam

Selepas menggunakan set timewise repair ni, memang rasa best sangat. Dari pencuci day cream, night cream. Rasa moist sangat. Tak seperti yang ieja fikirkan akan rasa tegang. Memang sesuai untuk yang berumur. Sebab bila kita berumur kulit muka kita akan lebih mudah kering berbanding berminyak seperti masa muda2. 

Best ke best sangat. Mehlah try. Ieja pun dah try dan merasai kelebihan skincare timewise repair ni. Walaupun ia utk anti aging untuk menegangkan kulit tapi melembapkan juga

kelebihan timewise repair mary kay

kelebihan timewise repair mary kay


Love💕
Ieja MK
Mary kay beauty consultant
Www.wasap.my/60182294573
https://www.marykay.com.my/ieja_mary_kay



3 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Blh bg tau aturan gn....
    Serum dulu atau krim mlm dulu?
    Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete