Wednesday 11 September 2019

Mary Kay Beauty Consultant

💖KELEBIHAN MENJADI MARY KAY BEAUTY CONSULTANT💖

mary kay beauty consultant

Nak jadi beauty consultant mary kay ke tak? Nak jadi ahli mary kay ke tak? Ramai yang confuse samada nak jadi Mary Kay Beauty Consultant atau tak. Mana2 business selalu akan menawarkan membership program atau ahli dan of course akan dapat privilege atau keistimewaan bila menjadi ahli. 

Banyak dan banyak sangat kelebihan menjadi Mary Kay Beauty Consultant ni. Ieja memang jenis selalu ambil peluang nak buat business. Macam2 MLM, dropship, open market semua dah pernah try.  Tapi bukan jenis yang tangkap muat. orang try business ni ieja nak buat. Fikirkan keuntungannya sahaja. First yang ieja akan titik beratkan produknya. Ieja bukan salegirl atau mulut manis. Tapi lebih suka share perkara yang bermanfaat dengan rakan- rakan sekeliling. Dan yang pasti ieja akan menggunakan dulu produk tu dan kemudiannya barulah ieja berani untuk share dengan orang lain. Dengan erti kata lain ieja akan jadi pengguna dulu barulah  menjual 

 Yes...dengan mary kay ieja jadi lebih terangsang untuk berbusiness dan lebih enjoy. Bukan sebab business sahaja tapi sebab produknya juga buatkan ieja fall in love. Memang barang2 Mary Kay mempunyai demand yang tinggi. Dah 56 tahun dipasaran dan masih utuh dengan jayanya dan sentiasa mempunyai produk yang up to dated. Dalam erti kata lain ia bukanlah business yang bermusim. Habis musim ia tenggelam dan tiada demand. 

Kelebihan menjadi Mary Kay Beauty Consultant


🌺 Dapat kulit yang cantik 

Mary Kay Beauty Consultant
Of course nak jadi mary kay beauty consultant sebab nak kulit cantik dan sihatkan. Memang inilah yang di idam2kan bila bergelar beauty consultant. Tapi tak semestinya nak jadi beauty consultant kena pandai make up, kena kulit dah cantik. Jadi mary kay beauty consultant ni sebab kita nak belajar macammana nak belajar dapatkan kulit cantik dengan betul. Mungkin sebelum tu dapat beauty yang kita cari sendiri tapi tak berapa menjadi. Tapi dengan menjadi beauty consultant kita akan lebih dapat ilmu bagaimana nak menggunakan skincare yang betul, dan jika uoll minat dengan make up, kelas make up pun akan disediakan secara percuma

🌺 Dapat pakai produk international dengan harga yang berpatutan

mary kay beauty consultant

Lumrahkan kita nak beli produk yang berkualiti dengan harga yang berpatutan. Kalau boleh nak beli produk yang berkualiti dengan harga murah lagi. Tapi susahlah nak dapat macam tu. Sebab produk yang berkualiti akan menggunakan bahan yang berkualiti dan proses yang betul2 mengawal kualitinya. Sama jugalah kalau kita buat kuih. Guna tepung biasa2 dan guna tepung yang berkualiti. Sudah pasti tepung yang high kualiti hasilnya lebih sedap dari hasil tepung yang biasa2 tu. Betul tak? Sebab setiap orang mesti nak yang terbaik untuk skinnya. Bila produk international dan banyak berada di pasaran global sudah pasti ia berkualiti dan selamat. Kosmetik mary kay adalah top 3 global kosmetik yang terbaik tau. Sebab ia mineral based dan tidak merbahayakan kulit muka kita


🌺 Dapat Harga murah Jika Menjadi Mary Kay Beauty Consultant


Keistimewaan bila menjadi ahli sudah pastilah nak dapatkan discount. Sama jugalah jika uoll jadi mary kay beauty consultant. Bila menjadi beauty consultant kita boleh dapat 30% ke 40 % discount mengikut terma dan syaratnya.

🌺 Sambil guna sambil buat side income


Sambil guna untuk cantikkan diri sendiri boleh guna untuk tebalkan poket sendiri cari side income. Yang bestnya dengan mary kay produknya boleh berkerja sendiri. Kadang2 tak perlu nak buka mulut pun menjual. orang akan bertanya, guna produk apa? cantiknya kulit pakai apa?....tapi kalau betul2 nak cari income kenalah buka mulut bagi tau dengan orangkan. Kadang2 memang orang mencari skincare atau make up, tapi tak tahu nak dapatkan kat mana. Jadi sebagai beauty consultant kita jalankan tugas

🌺 New Consultant Bonus (NCB)

Program 150 hari untuk New Beauty consultant menikmati produk mary kay secara percuma. Produk percuma ni bukan produk sample atau yang dah outdated tau. Memang produk yang kita akan gunakan. Memang rugi kalau tak grab.


🌺Monthly Ordering Bonus (MOB)

MOB merupakan program bulanan untuk semua Beauty consultant yang mencapai target salenya. Semua orang boleh menyertainya dan targetnya semua orang mampu melakukannya. Samada nak atau tidak je. Produk percuma akan diberikan untuk mereka yang mencapai target. Yang bestnya produk percuma itu kita boleh gunakan sendiri atau jual. Jimat dan menguntungkan.

🌺Ladder Of Success


LOS adalah program insentif selama 3 bulan untuk menggalakkan semua beauty consultant mencapai matlamat jualan peribadi. Yang ini paling best kerana hadiahnya adalah EXCLUSIVE dari mary kay dan tidak ada di jual dimana2 termasuk di mary kay.

🌺Kelas Percuma

Kelas pecuma akan diberikan kepada semua mary kay beauty consultant. Pelbagai kelas diadakan seperti kelas untuk mereka yang berminat untuk mengetahui lebih detail mengenai produk, mereka yang minat untuk business, kelas skincare, kelas make up dan pelbagai kelas lagi.

🌺 Kelebihan menjadi mary kay beauty consultant untuk business

Yang ni pun best. Kita bukan je dapat kulit cantik. Kalau pada mereka yang suka berbusiness banyak peluang2 yang best kita akan dapat. Peluang untuk mendapat extra income sehingga infiniti, peluang untuk ke luar negara, peluang untuk mendapat kereta, peluang untuk dapat cincin belian. Dan macam2 lagilah yang dapat. Sebab tu ramai yang setia dengan business mary kay.

Bestkan. Kalau kita sign up Mary Kay sebagai User pun dah best. Inikan pulak nak jadikan ia sebagai income kita.

Kalau uoll nak ieja guide pun boleh. Contact je dekat no wasap tu....Nanti ieja akan bantu uoll

Love💕
Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant

No comments:

Post a Comment