Tuesday 9 July 2019

Foundation Mary Kay Tak Bercapuk

💖FOUNDATION MARY KAY💖

foundation mary kay


Hi uolls

Selalu tak guna foundation lepas tu muka nampak bercapuk. Bila dah nak petang nampak macam ada tempat macam bedak2 timbul. Selalu jadi macam tukan bila kita pakai foundation. Lepas tu mesti give up kata kulit kita tak sesuai pakai foundation. Hakikatnya bukan foundation tu yang salah tapi mungkin foundation yang kita pakai tu tak sesuai dengan kulit kita. Itulah yang terjadi dekat ieja sebelum fall in love dengan foundation mary kay. Tapi sebenarnya foundation ni amat penting untuk kulit kita supaya habuk dan segala radikal bebas tidak terus masuk keliang pori. Dengan lapisan foundation ni membantu segala habuk dan minyak atau kekotoran melekat di muka dan akan dibersihkan apabila kita membersihkan muka menggunakan make up remover dan cleanser. Itulah sebenarnya kepentingan foundation ni.

Sebelum kenal dengan foundation mary kay ieja banyak try guna  foundation beli dari drugstore mahu pun kaunter. Sebab bila tengok orang lain pakai foundation kulit nampak cantik, tona sekata dan nampak flawless je. Tapi ieja ni bila pakai selalunya nampak bercapuk crack atau pecah2. Kadang2 segan dibuatnya. Especially waktu macam panas. Mulalah bercapuk2 nampak macam bedak tu ada bertompok2. lama jugak rasanya tak pakai foundation sebab rasa dah trauma

Sampailah satu masa ieja try foundation mary kay. Memanglah tak memberi harapan yang tinggi kulit nampak cantik ke, sesuai dengan kulit ke.  Tapi sebab masa register membership Mary kay ni foundation mary kay ni dapat free ieja pun cubalah. Dan masa pakai tak terfikir pun macam foundation ni yang terbaik ke. Joint mary kay sebab tau skincarenye antara yang terbaik. Tapi bab2 make up atau kosmetik ni just nak cuba2 jelah. Tak berminat nak fake kan muka dan lebih suka natural beauty je.

Tapi bila guna, rasa macam best pulak foundation mary kay. Nak tau kenapa best?


🌺 Rasa ringan -  bila ieja pakai rasa macam tak pakai apa2 kat muka sebab rasa ringan sangat dan tak de rasa melekit atau berminyak. Jadi sepanjang guna tu rasa selesa sangat. Cepat well blend dengan kulit kita

🌺 Nampak flawless - bila guna foundation mary kay macam perasan kulit nampak lagi flawless dan beerseri2. Dan nampak macam kulit kita sebenar dan tak nampak macam kita pakai foundation.

🌺 Tak bercapuk dan crack -  Walaupun dah berpeluh dan dah petang tapi foundation tu elok je well blend dan tak bercapuk.

Sejak dari tu dah fall in love dengan foundation mary kay. Memang rasa lepas ni memang tak tukar dah foundation lain. Sebab rasanya ni antara yang paling best foundation yang pernah guna.

Kalau uoll nak tau foundation mary kay ni juga banyak kelebihanya. Meh ieja share kelebihan foundation mary kay ni



🌺 Teksturnya yang sangat halus memberi kesempurnaan  dan lembut pada wajah.
🌺 Dapat menutupi garis2 halus, kedutan pada wajah
🌺 Non- comedogenic iaitu tidak menyumbatkan pori dan memberi ruang pada kulit bernafas apabila menggunakannya.
🌺 Membantu  menyekatakan tona kulit
🌺 Mempunyai kelebihan anti aging. Sambil mencantikkan diri sambil merawat masalah penuaan.

Foundation ni juga mempunyai pilihan warna yang sesuai untuk orang asia. Uoll boleh pilih mengikut tona kulit muka uoll yang sesuai.


foundation mary kay
Ieja dah cuba dan memang ieja dah fall in love sebab kelebihannya. Kalau uoll nak cuba boleh contact ieja. ieja akan bantu uoll membut pilihan yang terbaik untuk kulit muka uoll. Ieja akan bagi free konsultasi dan share tips2 yang menarik untuk uoll dapat kulit yang sihat dan flawless.
                                                         

Love💕
Ieja Mk
Mary Kay Beauty Consultant
www.wasap.my/60182294573/blog



FB: ieja yusof
Facebook page: Mary Kay Independent Beauty Consultant Ieja Faiezah
Instagram: Ieja MK






No comments:

Post a Comment