Tuesday 26 March 2019

Test Produk Mary Kay

💖KELEBIHAN TEST PRODUK MARY KAY DENGAN BEAUTY CONSULTANT💖


Hi uoll

Teringin tak nak test produk mary kay. Ramai yang nak cuba tapi tak tahu macammana nak mencubanya. Uoll nak tau kalau uoll jumpa beauty consultant uoll boleh test sendiri menggunakan produk mary kay ni.

Dalam mary kay kita ada aktiviti yang dipanggil SCC iaitu skin care class. Seronok tau joint skincare class ni. Sebab semasa skincare class ni kita boleh merasai sendiri produk mary kay ni. Tak kiralah skincare atau makeup dan banyak mana uoll nak try.

Skincare class ni boleh dibuat secara formal dan tidak formal. Formal ni selalunya kita akan buat di pejabat2 dan yang tak formal selalunya kita akan buat di rumah, kedai makan atau dimana 2 je.

Antara skincare class secara formal.

produk mary kay

produk mary kay

produk mary kay


produk mary kay

Kelas secara tak formal

produk mary kay

produk mary kay
Semasa skincare class ni juga kami beauty consultant bukan sahaja memberi uoll merasai produk mary kayy, malahan kami akan  membuat analisis keatas kulit uoll macam kat bawah ni


Dari hasil skin test ni boleh tau uoll jenis kulit berminyak ke kering ke atau kombinasi. Bila dah tau jenis kulit baru boleh tau produk mary kay mana yang sesuai untuk uoll. Tapi bagi mereka yang jauh tak jadi masalah. Kami ada beberapa analisis yang kami buat untuk mereka yang jauh untuk memastikan mereka mendapat produk mary kay yang sesuai untuk uoll

Jika uoll nak test produk mary kay bolehlah contact dengan ieja. Ieja akan cuba luangkan masa untuk uoll. 

Love💕
Ieja 
Mary Kay Beauty Consultant
www.wasap.my/60182294573/blog

FB: ieja yusof
FB Page: Independent mary kay beauty consultant ieja faiezah
Instagram: ieja MK




No comments:

Post a Comment