Thursday 7 February 2019

Promo Produk Mary Kay February 2019

Produk Mary Kay Promo 2019

Seperti biasa setiap bulan mary kay akan ada promo produk mary kay. Selalu promo mary kay ialah free gift, discount atau hadiah bag. Itu yang best. Jadi waktu nilah yang selalunya cust atau pun beauty consultant sendiri akan grab. 

Bulan ni ada promo produk mary kay untuk skin care dan make up. Dan yang paling best ada promo perfume lagi. Bukan 1 jenis perfume, tapi 3 perfume yang offer bulan ni.

Skin care produk mary kay bulan ini yang promo ialah set melacep. Set melacep ni sesuai untuk mereka yang ingin mencerahkan kulit dan menghilangkan jeragat dan parut. Memang berbaloi kalau nak grab bulan ni. Dapat free melacep mask lagi. Memang bestlah

produk mary kay
Untuk produk mary kay make up pula, ada 4 item yang kita boleh dapat. 

produk mary kay

Yang untuk set ni memang dah complete nak simple make up tapi perfect. Dari mata, kening, bibir, pipi semua siap. Dapat free lipstick lagi. Memang gojeslah dapat set ni. Lash love mascara tu memang feveret sis. Kebetulan mascara dan brow definer pencil tu memang dah nak habis, alang2 boleh grab semua.

Yang paling sis suka ialah minyak wangi. Produk mary kay bukan keluarkan minyak wangi EDT tau tapi EDP yang lebih tahan lama. Ada dapat free clutch lagi



Best kan.... sis memang hantu minyak wangi. Dari yang murah dan ada juga yang mahal. Tapi yang mahal selalu  beli waktu ada salelah. Tapi yang best dengan mary kay. Harga mampu milik dan bau juga tahan lama dan wangi. Botol pun cantik tau. Sis selalu kalau beli minyak wangi memang terpengaruh sikit dengan design2 botol ni. Suka sangat botol comel2. Tapi of courselah yang first kita pilih yang paling wangi. Second botol cantik menjadi salah satu ciri yang mempengaruhi sis shopping perfume.

Best promo produk mary kay bulan ni. Memang plan nak beli minyak wangi. Ada promo pulak bulan ni. Macam tau2 je.

Oklah sis pun dah nak tido. Kalau uoll nak tanya apa2 mengenai mary kay atau nak dapatkan promo produk mary kay boleh contact sis ye. Sis sedia bantu anda.

Love💓
Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant
0182294573

FB page: Mary Kay Independent Mary Kay Beauty Consultant Ieja Faiezah
Instagram : Ieja MK




No comments:

Post a Comment