Tuesday 12 February 2019

Perfume Mary Kay For Women

Perfume boleh membantu kita lebih berkeyakinan berjumpa dengan orang-orang di sekeliling kita. Pemilihan bau yang tepat juga boleh membantu kita lebih yakin. Perfume ni pun macam2 kategori, ada yang keras, ada yang lembut, ada sweet dan ada yang bau kayu sikit, ada yang spicy sikit. setiap bau ada followernye. Perfume mary kay for women pun banyak pilihan. Ada yang sweet ada yang feminine dan ada yang bau exclusive.

Kalau bau terlampau kuat pun orang tak selesa, bau yang lembut sangat pulak nanti takut macam tak de bau je. Bau badan kita lagi kuat dari bau perfume. Kalau perempuan pakai perfume lelaki nanti baunya keras sangat pulak. Sebab tu perfume Mary Kay ada yang untuk lelaki dan ada yang untuk perempuan.


Yang sis nak cerita hari ni ialah forever diamond. Yang ada promo bulan ni beli forever diamond dan cityspace dapat free diamond pen.

perfume mary kay
Tapi hari ni sis nak cerita perfume mary kay forever diamond je. Sebab dah fall in love dengan baunya.

perfume mary kay



Tengok bentuk penutup dia je dah nampak mewahkan. Belum baunya.

Perfume mary kay forever diamond ni jenis EDP iaitu Eau De Perfume. Minyak wangi EDP ni boleh bertahan lama hingga ke 8 jam. Kalau diluar sana di kaunter atau mall, EDP perfume memang selalu harganya agak mahal sebab ia boleh kekal lama baunya. Kalau uoll tak tau lagi jenis2 perfume sis sharekan jenis2 perfume yang ada di market.

perfume mary kay
Boleh refer 👆👆👆 jenis dan ketahanan setiap perfume.

Pada mulanya kita sembur forever diamond ni memang baunya agak kuat especially yang EDP perfume sebab ia nak kekalkan tahan lama. Jadi tips untuk uoll bau perfume ialah dengan menyemburnya dan kemudian biarkan ia seketika dan bau semula. Bila ia dah meresap di kulit baru kita dapat bau yang sebenar bau perfume tu.

Pada permulaan guna perfume mary kay forever diamond ni ia akan berbau golden peach
dan kuntuman lembut jasmine dan orchid. 

Bila dah lama guna kesegaran bau tuberose akan menyerlah dan sedikit bau heliotrope. Keharuman bau aprikot juga akan terserlah.


Bila dah well blend dengan kulit kita ia akan berbau creamy vanilla bean dan white amber akan menyerlah

Baunya sangat lembut dan feminine. Rasa macam segar je sentiasa bila guna. Tambahan pula boleh bertahan lama, tu yang lagi fall in love dengan baunya.

Kalau nak dating ke, gi dinner ke memang sesuailah dengan bauan ni. Rasa macam elegance, lembut sangat dan penuh keyakinan. Kalau orang lalu sebelah tu memang toleh 2 kali lah nak tengok siapa si pemakainya.

Antara tips untuk mengekalkan minyak wangi ni bertahan lama ialah kita sembur di bahagian kulit badan kita dan titik nadi seperti pergelangan tangan, leher, belakang telinga atau siku. Boleh bantu bauan tu lebih bertahan lama. Dan jangan sesekali bila dah sembur di pergelangan tangan tu di gosok pada tangan sebelah. Ini akan menyebabkan bauannya akan berkurangan.

Kalau uoll berminat nak dapatkan perfume ni. Dan promo untuk bulan ni, bolehlah contact dengan sis. Sis sedia bantu uoll untuk pilih yang sesuai untuk diri uoll.



Love💓

Ieja MK
Independent Mary Kay Beauty Consultant

FB: Ieja Yusof
FB Page: Independent Mary Kay Beauty Consultant Ieja Faiezah
Instagram: Ieja MK

No comments:

Post a Comment