Thursday 14 February 2019

Business Mary Kay



Buat Business mary kay ni seronok. Business dengan mary kay tak semestinya kita perlu paksa mereka beli, tunjuk pada mereka semua item mary kay. Perlu waktu yang proper untuk buat aktiviti mary kay.

Untuk business mary kay kita boleh santai2. Sambil2 gi shopping, sambil2 amik anak kat sekolah, kita boleh je ber mary kay. Ikut cara dan keselesaaan masing2.

Sis memang jenis pemalu, berat mulut dan kadang2 tak tau macammana nak mulakan. Tapi dengan bantuan barang2 dari mary kay, seperti bag, pen, planner, lipstick, minyak wangi semua ni membantu sis buat business mary kay dengan mudah.

Bila kita malu bercakap, tapi kita pakai bag mary kay, orang akan menegur. Dengan cara ni mudahkan sis untuk mulakan bicara. Sis akan bawak sampel dan katalog dalam bag. Jadi nak cakap kita jual mary kay je, maybe orang akan dengar telinga kanan keluar telinga kiri. Tapi bila kita bagi sampel ngan catalog, bantu sis untuk bagi sesuatu pada prospek kita. Ada bahan sis nak cakap dengan prospek2 tu.

Tapi bila kita dapat bagi sesuatu dengan prospek tu pun sebenarnya dah buatkan sis hepi. Ialah paling tidak bagi peluang dengan orang sekeliling sis untuk mencuba barang2 mary kay. Sampel2 ni pun company yang sediakan. Jadi memang mudah nak jadikan sampel sebagai hadiah. 

MEMBAZIR!!!!.. tak membazirpun kita bagi sampel kat orang. Anggaplah sedekah. Mana tau kalau ada rezeki memang orang tu memang tengah mecari skin care ke atau make up yang sesuai. Rezeki siapa yang tau. Yang penting kita usha.

Business mary kay adalah business yang mudah bagi sis. Samada kita nak atau tak je. Rajin atau tak je. Cuba cara yang sesuai dengan diri kita. 

Kalau uoll berminat nak jadi beauty consultant mary kay boleh contact sis. Sis akan bantu uoll untuk mendapatkan keleihan sebagai beauty consultant/

Love💓
Ieja
Mary Kay Beauty Consultant
018 2294573

FB: Ieja Yusof
FB page: Mary Kay Indepedent Beauty Consultant Ieja Faiezah
INstagram: Ieja MK

No comments:

Post a Comment