Tuesday 18 December 2018

Testimoni Compact Powder Terbaik

Compact Powder Terbaik Dari Mary Kay

compact powder terbaik

Wowww..bestnye bila ada customer repeart order. Seronok sebab apa yang kita sharekan memberi manfaat pada yang memilikinya. 
compact powder terbaik
Compact powder terbaik dari mary kay kali ni memberi kepuasan kepada pelanggan sis. Benda yang baik kita share2kan. Kadang2 tak perlu bercerita atau beria nak beritahu. Orang nampak kesan mereka akan bertanya. Sebab tu sis suka dengan mary kay sebab kualitinya dan harga reasonable dan berkesan.

Compact powder terbaik mary kay iaitu Cream to powder atau nama manjanya CTP ialah 2 in 1 compact powder. Foundation dan bedak disekalikan. Mudah sangat nak gunakannya dan kesannya amat memuas hati.  Menjadi feveret sis juga ni bila kemalasan melanda sebab senang nak guna. Benda wajib dalam handbag sis. Sizenye yang comel senang nak bawa kemana-mana

Walaupun cara pemakaiannya simple tapi kesannya sangat Wowww... Terus nampak flawless. Sebab tu compact powder terbaik dari mary kay menjadi pilihan ramai wanita-wanita diluar sana.


Kelebihan  compact powder terbaik dari Mary Kay


compact powder terbaik

👄Mineral based
👄Oil control
👄 Tanpa minyak
👄Non-comedogenic (tidak menyumbat pori
👄Di uji secara dermatologi
👄Diuji secara kritikal untuk iritasi dan allergik
👄Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensetif
👄2 in 1 (foundation dan bedak)
👄 Kemasan matte

Bestkan compact powder terbaik mary kay. Bukan sahaja boleh nampak flawless, malahan ia memastikan kulit kita sentiasa sihat tanpa merosakkan kulit muka. Sihat dari dalam.

Rugi tau kalau tak cuba. Kalau nak cuba boleh whatsapp sis👇👇👇👇


Love❤️
Ieja MK
Mary kay beauty consultant
0182294573

No comments:

Post a Comment