Sunday 5 August 2018

Mary Kay Make Up

Mary Kay Make Up Natural


Bersiap untuk ke jemputan kenduri doa selamat dan kesyukuran di kejiranan. Make up nipis-nipis je sesuai dengan majlis. Lepas guna skin care, gunakan mary kay make up.

+ CC cream
+ baked cheek powder kind heart untuk blusher
+ Rasberry ice untuk lisptick
mary kay make up

mary kay make up



mary kay make up


Walaupun hanya pergi rumah jiran sebelah perlulah kelihatan fresh dan berseri-seri sedikit, tak delah nampak pucat dan muka berminyak-minyak. Orang pun selesa dengan kita. Tapi perlu juga sesuaian dengan majlis. Jangan terover jangan terkurang. Pilihan saya sudah pastilah mary kay make up kerana ia organik dan banyak pilihan warna yang menarik

Dulu masa kurang kesedaran mengenai keterampilan, ambil tidak peduli sahaja tentang make up. Bukannya tak nak make up tapi sentiasa rasa takut macam kita yang over dan rasa ia tidak penting. Kadang- kadang muka pun nampak pucat dan berminyak-minyak. Tapi sebenarnya bila kita pandang sekeliling pastinya ada yang mukanya berseri-seri. Keterampilan juga penting sebenarnya dalam kita menghadiri sesuatu majlis.
mary kay make up

Sejak menggunakan adn belajar dengan mary kay make up ni baru rasa pentingnya menjaga keterampilan diri. Biarlah orang nak cakap apa, yang penting kita akan lebih rasa confident untuk berhadapan dengan orang ramai. Yang penting jangan over dan tahu menyesuaian dengan majlis.

Bagi ibu-ibu dan isteri-isteri kadang-kadang kita lupa tentang diri kita. Tapi dengan kita menjaga penampilan kita ia juga boleh melambangkan peribadi kita.
mary kay make up



Sekiranya berminat ingin mengetahui lebih lanjut bolehlah mengenai mary kay make up jangan segan silu untuk klik link dibawah

www. wasap.my/60182294573/marykay


No comments:

Post a Comment