Tuesday 10 July 2018

Tips Penjagaan Muka

Tips Penjagaan Muka: MASK KEGEMARAN RAMAI

 ‼️



Charcoal Mask MARY KAY bukan hanya untuk KULIT BERJERAWAT sahaja, kulit yang sihat pun boleh guna tau untuk dapatkan kulit yang extra bersih dan cantik. 

Apa yang specialnya dengan tips penjagaan muka dengan Charcoal Mask Mary Kay. Ia dirumuskan daripada charcoal yang aktif. Untuk orang yang ada masalah pori besar? Don’t worry charcoal mask dapat membantu mengurangkan ketaraan pori kita.

Seriously tips penjagaan muka ini akan jadi fresh dan dingin gituuu! Arang aktif yang terdapat dalam mask sangat efektif untuk cuci pori anda. Ia dapat menarik segala kotoran/minyak yang tersumbat pada pori anda. 

Siapa yang ada masalah di bawah & nak kulit bersih licin 


➡️ Jerawat nanah
➡️ Jerawat pasir
➡️ Jerawat merah
➡️ Kulit berminyak
➡️ Whitehead/blackhead

Tips penjagaan muka Charcoal mask juga dapat membantu meredakan irritation pada kulit. Inginkan kulit rasa licin & ringan seolah-olah semua kotoran yang berat di muka tanggal. Blackhead, whitehead yang degil kat hidung pun tetiba terus hilang lepas pakai charcoal mask. Mana pergi tu semua ehhhh 🤔 

CLEARPROOF MARY KAY CHARCOAL MASK

❤️ Dapat disapu dengan mudah mempunyai sensasi dingin pada wajah
❤️ Ekstrak rosemary dan pudina memberikan wangian segar untuk menceriakan deria anda
❤️ Mengandungi arang aktif yang berfungsi sebagai magnet hebat untuk mengeluarkan kotoran
  secara mendalam dari pori-pori
❤️ Ekstrak berbuas dan kacang boston terbukti dapat menyasarkan tona kulit yang tidak sekata
❤️ Sesuai untuk semua jenis tona kulit, terutama sekali kulit yang berminyak

MARY KAY SATU-SATUNYA PRODUK SKIN CARE YANG ADA WARRANTY 90 HARI 😋 Maksudnya apa? Maksudnya jika tak sesuai pada kulit anda, boleh ditukarkan ke produk lain yang sesuai mengikut masalah kulit anda. 

LAGI.... JIMAT PENGGUNAAN SEHINGGA 10 BULAN TAU 😱😱😱 SIAPA YANG TAK SUKA SEKALI BELI TERUS JIMAT PAKAI SAMPAI 10 BULAN KAN? KAN? KAN?

Produk yang WAJIB anda miliki untuk hilangkan whitehead/blackhead dan nak kulit licin bersih.

Untuk mendapatkan kulit yang yang cantik kita perlu amalkan tips penjagaan muka ini. Rajin-rajin kanlah untuk menggunakan mask muka agar sel kulit-kulit yang mati itu boleh dihapuskan

Jika anda berminat untuk menjaga muka atau sedang mencari rangkaian penjagaan muka, bolehlah menghubungi saya. Saya sedia membantu anda

Love💕

Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant
|0182294573
www.wasap.my/60182294573

FB: ieja faiezah
Instagram: Ieja MK
FB Page: Ieja Faiezah


No comments:

Post a Comment