Saturday 7 July 2018

Hand and Body Lotion Yang Bagus

Pilihan Hand and Body Lotion Yang Bagus


Hand and body lotion adalah antara item yang penting bagi mereka yang ingin kulit yang halus dan sentiasa wangi. Selain itu bagi mereka yang mempunyai masalah kulit kering juga pasti amat mencari hand and body lotion yang boleh melembapkan kulit tangan dan badan. Ada juga mereka yang kering kulit tangan sampai menyebabkan gatal-gatal. Jadi pilihan hand and body lotion yang bagus amatlah penting untuk mendapatkan kulit yang sentiasa  .

Begitu juga dengan saya yang mempunyai masalah kulit kering. Dah cuba pelbagai jenis lotion. Dari beli ke kedai, farmasi hinggalah  beli online. Tapi tapi selalu mempunyai masalah melekit dan tiada kesan melembapkan malahan seperti berminyak.

Kebetulan bulan ni Mary Kay ada membuat  promosi  body lotion yang baru. Sudah pasti saya ingin mencubanya. Sebelum ni saya pernah menggunakan hand lotion dari mary kay. Memang puas hati. tapi dah tinggal sikit. Kebetulan ad promosi bulan ni, sudah pasti saya  memiliki hand and body lotion yang bagus dari Mary kay ini.


Antara kelebihan Satin Body whipped shea cream.

  • Cepat meresap ke dalam kulit
  • Melembapkan kulit dengan segera
  • Kulit yang kering akan terasa lembut 
  • Melembapkan kulit sepanjang 24 jam
Selain itu body whipped cream tekturnye lebih halus dan lebih ringan. Selain itu ia lebih kelembapan daripada body butter atau body lotion. Ia memang dirumus khas untuk extra lembapan contohnya crack heels, kulit yang mengelupas atau bersisik. Baunye pun amat lah wangi

Hand and Body lotion yang bagus
Hand and Body lotion yang bagus

Hand and body lotion yang bagus
Antara testimoni hand and body lotion yang bagus dari mary kay

Hand and body lotion yang bagus


Antara yang best hand and body lotion yang  bagus ini juga ialah ia boleh mencerahkan kulit setelah menggunakannya. 

Bulan ni amatlah beruntung jika nak memlikinya. Mary kay ada menyediakan promosi yang sangat menjimatkan. Boleh di kongsi bersama seisi keluarga.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan hadn and body lotion yang bagus ini atau ingin mengetahui mengenai produk mary kay, bolehlah menghubungi nombor yang tertera dibawah. Saya sentiasa ingin berkongsi kebaikan yang saya dapat bersama mary kay bersama anda.






No comments:

Post a Comment