Wednesday 7 March 2018

Mary Kay: Skinvegorate



OK saya ingin kongsi produk yang hebat nih. Jom baca.
Apa itu 'Skinvigorate Brush?'
.
 Ia adalah peranti pembersih wajah yg mencuci 85% lebih baik dan bersih dari menggunakan tangan.
.
 400 putaran seminit mampu membantu mengurut keseluruhan wajah serta melancarkan perjalanan darah. Perjalanan darah yang baik di bawah kulit dapat memberi kulit wajah yang sihat dan lebih berseri.
.
 Kulit wajah mempunyai 20,000 pori-pori. Jerawat akan terhasil apabila pori-pori tersumbat dgn kotoran & minyak. Berus pencuci skinvigorate ini diciptakan khas dimana berusnya juga mempunyai sebanyak 20,000 berus nipis & sgt kecil, sgt kecil dari pori-pori di kulit wajah kita khasnya utk mencuci kotoran sehingga ke dlm pori-pori.
.
 Sesuai digunakan utk semua jenis kulit termasuklah kulit sensitif krn berusnya yang sgt lembut pada wajah.
.
 Kalis air dan kedap, anda boleh letak sahaja di tepi sinki atau di dlm bilik mandi.
.
 Mempunyai butang 'On & Off' juga butang utk kawal tahap kelajuan.
.
 Sgt sesuai utk anda yg tiada masa atau nak cepat, penggunaan berus pencuci skinvigorate ini hanya mengambil masa 1-2 minit sahaja. Anda cuma tekan butang 'On' & pilih tahap kelajuan dan lalukan berus ini ke keseluruhan wajah. Jimat masa & tenaga bukan?
.
 Ianya kecil, comel & sgt ringan mudah dibawa kemana-mana.
.
 Utk tujuan pembersihan (hygiene), setiap berus perlu ditukar setiap 3 bulan. Hanya beli berus pengganti shj. Berus pengganti juga ada dijual berasingan.
.
 Berus Pencuci Skinvigorate ini mempunyai 1 tahun tempoh warranty.
.
 Selepas menggunakan berus ini, pasti anda akan rasai perbezaannya. Kulit wajah akan rasa licin, halus, segar, bersih & cerah.
.
 Mampu milik!! Sangat berbaloi jika anda beli Berus Pencuci Skinvigorate ini berbanding jenama lain diluar sana & mmg tidak dinafikan tdpt byk jenama2 lain di pasaran skrg dan yg murah tapi ianya pasti berbeza krn berus yg murah agak kasar pada kulit wajah.



.
Setiap pembungkusan terdpt :-
1. Peranti / device
2. 2 kepala berus
3. 2 biji bateri AA
3. Buku manual
Anda pasti tak menyesal membelinya ðŸ’–

No comments:

Post a Comment