Monday 8 April 2019

Kelebihan Set skincare Untuk Kulit Berminyak Botanical Effects Mary Kay

💖HILANGKAN JERAWAT DENGAN SKINCARE BOTANICAL EFFECTS💖

Hi uoll,

2 bulan lagi dah nak raya. Kalau raya mesti akan jumpa sedara mara, gi jalan raya make up2kan. Masa nilah kita jumpa kawan2 lama, sepupu yang dah lama tak jumpa. Makcik2 bawang semua muncul bila dah raya ni.

Tapikan lain tau boraknya nanti bila jumpa orang yang kita tak selalu jumpa. Mulalah tanya nape nampak macam makin berisi, nape nama macam makin kurus, nape kulit nampak breakout, nape kulit nampak kusam. Yelah kan dah berapa lama tak jaga muka. Muka pun naik jerawat. Kulit jenis sensetif. Tapi tak amalkan pun skincare untuk kulit sensetif. Tu yang semakin menjadi2 suburnya tu. Masa nilah baru nak sedar baru nak sentap yang kita terlupa jaga diri kita.

Uoll tau tak kulit kusam, make up nampak tak cantik, jerawat muncul sebab kita tak menjaga kulit muka kita. Bagi mereka muka berminyak tu tak amalkan pulak skincare untuk kulit berminyak. Bagi mereka yang berjerawat pulak cuci muka pun culas2. Inikan nak guna pelembap masker semua. Biarlah raya2 ni muka kita nampak bersih, flawless dan cantik je bila make up. Bukan selalu pun kita nak bercantik2 kan. Nanti balik dari jalan raya, bad mood termenung sana sini. Memikirkan nape kulit muka jadi cam gini.

Sebab tu bulan ni mary kay bagi promo set skincare untuk kulit berminyak, untuk kulit kering dan untuk kulit kombinasi botanical effects. Sebab untuk mereka2 yang ada masalah kulit muka seperti jerawat minyak atau breakout boleh start dari bulan ni untuk nampak flawless di hari raya nanti.

Jadi pada mereka yang mempunyai masalah kulit berminyak, kering, jerawat dan kusam, boleh lah grab offer bulan ni tau. InsyaAllah sempat untuk uoll memanjakan muka uoll sebelum raya.

Tau tak apa kelebihan set skincare untuk kulit berminyak, kulit kering dan kulit normal botanical effects mary kay ni. Bila kita tahu masalah kulit muka kita barulah kita dapat menyelesaikan masalah kulit muka yang kita hadapi. Contohnya kulit kita mempunyai masalah jerawat. Tapi kita menggunakan set skincare untuk kulit kering. Jadi masalah jerawat kita tu tak akan dapat diselesaikan. Sebab masalah jerawat ialah berpunca dari kulit muka kita mempunyai lebihan minyak dan mungkin disebabkan itu pori muka kita tersumbat dan menyebabkan jerawat semakin subur.

Set skincare botanical effects mary kay ni sesuai untuk mereka yang berumur 12 tahun dan keatas. Set skincare botanical effects ni adalah set yang paling asas dan lebih dikenali dengan set untuk merawat masalah kulit. Ini kerana set ini amat sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah kulit. Bagi mereka yang mula2 ingin menggunakan skincare mary kay bolehlah bermula dengan set botanical effects ni.



Formula Set Skincare Botanical Effects Mary Kay

🌺 Formula 1- Untuk kulit kering - Menjadikan kulit kering akan lebih rasa terhidrate dan lembut
🌺 Formula 2 - Kulit normal/ kombinasi - Memberikan kesegaran pada kulit
🌺 Formula 3 - untuk kulit berminyak - Mengurangkan minyak di muka dan menyeimbangi kulit muka

skincare untuk kulit kering

skincare untuk kulit normal/kombinasi

formula untuk kulit berminyak


Antara kelebihan set skin care untuk kulit berminyak, kering dan normal botanical effects mary kay ni ialah

🌺 Memberikan tona kulit yang sekata
🌺 Merawat jerawat
🌺 Mengecilkan pori2 yang terbuka especially yang berjerawat
🌺 Memberikan penghidratan yang optimum
🌺 Memudarkan kesan2 jerawat
🌺 mengurangkan whitehead dan black head
🌺 Kulit rosak sebab salah pakai produk
🌺 Kulit gelap dan kusam

Apa yang ada dalam set skincare botanical effects mary kay ni

🌺 3 in 1 cleanser - membersih, mengelupas dan menyegarkan dalam satu langkah je
🌺 Freshen - Menyingkirkan lebihan kotoran pada kulit. Bantu menenangkan dan melegakan kulit
🌺 Hydrate - iaitu pelembap. Cepat menyerap dan menyeimbangkan kulit. Bantu mengekalkan tahap lembapan kulit
🌺 Mask - Menanggalkan kotoran dengan mudah dan mengangkut sel kulit mati. 


Uoll perlulah bertindak segera sebelum muka uoll bertambah teruk. Cantik untuk diri sendiri dan untuk orang yang tersayang. Lagipun kalau makin dibiarkan makin teruk nanti muka uoll. Cuaca dekat negara kita ni pun tak menentu. Kadang2 panas sangat, kadang tengkujuh tak berhenti. Kulit perlukan perlindungan waktu panas dan waktu sejuk tau. Nanti tak delah muka nampak tua dari usia. Yang tu yang tak sanggup dengar.


Kalau uoll berminat boleh wasap sis ye.

Love💕

Ieja MK
Mary Kay Beauty Consutltant
www.wasap.my/60182294573











No comments:

Post a Comment