Monday 25 February 2019

Set Melacep Mary kay Untuk Mencerah

Assalamualaikum

Dah tengok muka kat cermin ke belum. Nampak kusam ke atau nampak flawless. Kalau skin sihat bangun tido pun muka dah berseri. Walaupun tak cuci muka lagi. Sis pagi-pagi memang suka tengok cermin. Boleh katakan kat bilik setiap sudut ada cermin. Kan orang kata cermin dulu sebelum berkata apa2 😆. Jadi pagi2 sis akan bangun dan bagi positif vibe pada diri..cewaah...yelah kalau pagi bangun tengok muka berseri2 positif lah kan.

Ada yang bertanya dengan sis banyak sangatlah skin care mary kay ni. Set melacep mary kay ni untuk apa. Set timewise 3D tu untuk apa, set botanical tu untuk apa. Kalau nak jawap dalam wasap maybe sis tak boleh nak detailkan sangat. Sebab nanti menjela2 sangat panjangnya. Jadi sis akan terangkan dekat sini. Tapi hari ni sis nak terangkan set melacep mary kay dulu. Sebab kalau nak terangkan semua sekali skin care mary kay takut tak boleh nak faham dan keliru.

Set melacep mary kay, set timewise 3D, set botanical, set MK Men, Set timewise repair dan set clearproof memang berbeza. Tak semua dalam satu set tu boleh mengubati semua masalah kulit. Sebab skin care mary kay ada tugas masing-masing supaya dapat impact yang maksimum. Sama juga macam kita pergi jumpa doktor, kalau kita batuk kita prefer dapat ubat yang betul2 untuk batuk ke atau ubat yang batuk boleh, selsema boleh, demam dan boleh kata semuanya bolehlah. Dari situ nanti kita boleh agak keberkesanan ubat batuk tu.

Set Melacep mary kay adalah set skin care mary kay yang dispesifikasikan membantu kita untuk mencerahkan kulit. Dalam masalah mencerahkan kulit ni , ia boleh membantu masalah yang berkaitan dengannya.

Siapa yang perlu set melacep ni


💓 yang ingin mencerahkan kulit
💓 tona kulit tidak sekata
💓 Masalah jeragat
💓 Masalah sunburn
💓 Hilangkan bintik-bintik hitam
💓 Hilangkan parut2 gelap

Kalau uoll nak selesaikan masalah 👆👆👆 uoll perlu dapatkan set melacep mary kay di atas. Tapi sebelum uoll nak gunakan set ni perlulah dapatkan konsultasi dari beauty consultant dahulu. Sebab mereka yang mempunyai masalah peeling atau jerawat, perlulah merawat jerawat tu dulu sebelum menggunakan set melacep ni. Beauty consultant sudah pasti tahu mana yang terbaik untuk uoll.

Apa yang best dengan set melacep mary kay ni ialah, walaupun ia adalah set mencerah tapi ia tidak mengelupaskan kulit. Malahan ia tidak menghakis kulit kita untuk kelihatan cerah seperti kebanyakan set skin care mencerah diluar sana. Produk skin care mary kay akan memastikan kulit kita akan bertambah sihat dan cantik dan bukan hanya cantik semata-mata. Sebab tu bahan yang digunakan juga adalah bahan2 organik yang berkualiti.

Antara Bahan dalam set melacep mary kay ialah:-


💓 Ekstrak edelweiss - membantu mengurangkan warna pada kulit
💓 Ekstrak alga- membantu mengurangkan kemunculan warna pada permukaan kulit seperti dark spot
💓 Amino acid tumbuh-tumbuhan- meningkatkan kecerahan kulit, menyekatakan tona kulit, dan mengurangkan kontras tompok-tompok hitam.

Mestilah nak tau jugakan, apa yang ada dalam set melacep mary kay ni.

Antara yang ada dalam set melacep ni ialah:-

set melacep mary kay

serum set melacep mary kay

💦Cleanser/pencuci muka
💦Freshener/ toner
💦Ultimate cream
💦Serum
💦Mask

Nak tau apa fungsinye. meh sis cerita ye

💦Cleanser 

💓membersihkan kotoran pada kulit
💓Membantu kulit menyerap skin care dengan lebih berkesan
💓 kulit terasa lembut dan licin
💓 Kulit akan rasa lebih bersih dan segar
💓 Mencerahkan kulit kusam

💦Freshener

💓 Sekatakan tona kulit
💓 Mencerahkan kulit
💓 Double cleansing - membersihkan kulit muka selepas mencuci
💓 Menjadikan kulit tidak berminyak

💦Ultimate cream

💓 Melembapkan kulit dengan segera
💓 Menambahbaikan kecerahan kulit dalam masa 4 minggu 
💓 Dapat diserap dengan cepat oleh kulit
💓 Meratakan tona kulit muka
💓 Kulit menjadi berseri

💦Serum

💓 Mencerahkan kulit
💓 Melembapkan kulit
💓 Menyegarkan kulit
💓Warna kulit lebih sekata
💓 Membaiki kulit kusam

💦Mask


💓 Kulit menjadi cerah dengan segera
💓 Menyekatakan tampilan kulit
💓 Membuang sel kulit mati

Kena beli semua ni ke sis???

Beli ikut keperluan kulit. Dan kalau uoll nak tau tak semestinya kalau uoll guna set skin care mary kay melacep uoll perlu guna satu set. Uoll pun boleh mix and match dengan anti aging skin care dari mary kay. Beli ikut keperluan kulit uoll.

Yang penting kalau uoll nak cerahkan kulit gunakanlah produk yang selamat seperti mary kay dan jangan terpengaruh dengan produk yang instant cantik menghakis. Memang dengan instantnya kulit uoll cantik. Tapi lama-lama nanti kulit uoll yang akan merana. 

Mary kay ni ada saintis, ada R&D dan keselamatannya terjamin. Siap ada guarantee 90 hari lagi. Kulit nak cantik ni bukan nak pakai kejap je uoll. 


meh sis nak share testimoni pengguna tegar set melacep mary kay

kalau uoll nak tau lebih detail boleh terus wasap sis. Sis akan bantu uoll untuk dapatkan skin care yang terbaik untuk kulit uoll.


Love💓
Ieja MK
Mary Kay Beauty Consultant
0182294573

FB: ieja yusof
FB Page. Mary Kay Independent Beauty Consultant Ieja Faiezah
Instagram: Ieja MK


No comments:

Post a Comment