Tuesday, 9 May 2017

Tips Cantik

Tips Cantik: Glowing, Cerah dan Kulit Pinkish

Tips Cantik

Sebelum tidur, ada tips cantik yang best sangat nak kongsi ni. Carrot ni memang banyak manfaat utk kesihatan dan kecantikan, lagi2 kalau amalkan jus carrot setiap hari. Kalau tak suka minum, jom kita buat masker. Kalau tengok dekat youtube, omputih suka sgt buat masker ni sebab kelebihannya boleh mencerahkan, glowing, hapuskan jerawat dan paling penting tegangkan kulit. .


Bahan untuk tips cantik : Carrot (lobak merah) & madu
1. Buang kulit carrot dan potong kpd beberapa bahagian, kemudian rebus. 
2. Selepas lembik, lenyekkan carrot hingga hancur.
3. Campurkan 2-3 sudu madu dan gaulkan hingga sebati
4. Letak pada seluruh muka.
5. Tunggu hingga 20-30 minit dan bilas dengan air bersih



tips cantik

Apa kelebihannya tips cantik ini?
Kaya dengan beta-carotene yang berfungsi sebagai antioksidan untuk perlahankan proses penuaan. .
Lembapkan kulit, glowing, mencerahkan, jadikan kulit pink pink macam pakai blusher gituu.
Mempercepatkan proses pembaharuan sel-sel kulit
Sangat bagus untuk masalah jerawat.


Taraa.. ini hasilnya..



Rasa best sgt rasa kulit tu glowing2 je dan lembut ...

Terasa ingin mencuba tips ini. Jum masuk dapur
credit

Follow IG : @nourainterbaik2_stokis