Pages

Thursday, 18 April 2013

Cara Turun Berat Badan Dengan Herbalife Adalah Diet Yang Sihat

Cara Turun Berat Badan Dengan Herbalife Adalah Diet Yang Sihat Dan Seimbang

Bismillah...

Apa Khabar? Hepi blogging semua ^__^

Seronokkan kalau kita berjaya turunkan berat badan dengan diet yang betul . Dulu saya juga seperti gambar di atas. Terlebih sana sini semasa lepas bersalin. Alhamdulillah selepas saya mengamalkan cara turun berat badan dengan herbalife yang merupakan diet yang seimbang dan sihat kini saya telah berjaya turunkan berat badan sebanyak 7kg dalam masa 2 bulan. 

Entri kali ni saya ingin share dengan anda kenapa cara turun berat badan dengan herbalife adalah diet yang seimbang dan sihat. Diet yang seimbang dan sihat ialah diet yang mementingkan nutrisi di dalam badan kita dan sekaligus mendapatkan berat yang ideal untuk badan kita. Sekiranya anda berjaya turunkan berat badan dengan menahan lapar atau mengambil nutrisi yang tidak seimbang ini mengakibatkan badan kita menjadi lemah, cepat penat dan tidak bertenaga serta pelbagai penyakit akan berada di dalam badan kita.

Cara turun berat badan dengan herbalife ialah dengan menggantikan 2 kali makanan berat harian kita (replacement meal) dengan produk herbalife yang mempunyai nutrisi yang secukupnya. Ini kerana penghasilan produk herbalife adalah berasaskan nutrisi selular iaitu memaksimumkan komposisi nutrisi produknya melalui formulasi nutrisi yang unik . Mari kita lihat proses nutrisi selular yang merupakan cara pemakanan sihat dari herbalife
  •  Membersihkan (Cleansing)
    • Kesihatan amat mementingkan nutrisi yang masuk ke dalam badan kita, dan apa yang masuk dalam kita akan masuk ke dalam usus kita untuk proses pencernaan. Sekiranya saluran pencernaan kita kotor sudah pasti fungsi saluran pencernaan kita menurun dan sel-sel yang baru tidak akan menghasilkan sel-sel yang baik.
  • Menyerap
    • Setelah sistem pencernaan kita sempurna dan sihat, nutrisi yang masuk dalam badan kita akan lebih mudah diserap dan nutrisi yang secukupnya akan menyerap dengan baik dalam badan kita
  • Regenerasi sel (healing)
    •  Bila nutrisi dalam badan kita sudah diserap dengan baik oleh badan sudah pasti sel-sel dalam badan kita akan menjadi lebih sihat 
Cara turun berat badan herbalife bukan hanya mementingkan penurunan KG. Ia juga mengambil kira nutrisi yang secukupnya untuk badan kita agar badan kita akan lebih sihat, bertenaga  dan mereshape semula badan agar lebih nampak menarik dan sempurna.

Sekiranya anda ingin menurunkan berat badan dengan cara yang sihat. Herbalife adalah pilihan terbaik. Saya telah berjaya menurunkan berat badan  saya dari 62 kg ke 55 kg dan berjaya mereshape semula badan saya dan sentiasa bertenaga. Sekiranya anda ingin memulakan program turun berat badan dengan herbalife bersama saya boleh hubungi di email faiezahan@gmail.com atau sms/whatsapp/viber/wechat di 018-2294573. saya sedia membantu anda

  

2 comments: